5 börsdagar kvar till big boom!

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
Håsar forumet Krille_ume 20-04-22 08:27
Rapport Leftorright 20-04-21 23:38
Verkar inte vara så smart! Besservisser 20-04-21 23:18
du är ingen vidare pokerlirare va? D3AAA 20-04-21 18:15
varför tror alla en super rapport? Krille_ume 20-04-21 17:19
5 börsdagar kvar till big boom! Micki 20-04-21 16:27
1/1
2020-04-22 08:27 IP: r0LoqfxRj
Här får man inte skriva något objektivt utan här ska allt håsas för att inte bli hatad.

min tradingpost som jag åter igen plockade upp på 40 senast var tänkt att släppas vid 45 men eftersom EQT så tydligt fortsatte köpa så såg jag ingen anledning till att sälja så nu har jag lagt en stopp på den istället så alla kronor som blir över 45 är ju över planerad vinst.

vi får väll se va som händer nästa vecka. kursen går säkert upp lite till innan rapport men tror det kommer säljas mycket efter. tror dock även EQT kommer finnas där och håva in mycket av det som säljs.

finns ju även en stor risk för ett till "likviditets race" till pga världsläget då TA säger historisk att det ska komma ett till nerställ med mymetri med det tidigare -30% som varit i marknaden. tror även då att EQT kommer vara villiga att köpa mycket av det som säljs.

men som sagt om min försäljning på stoppen sker så handlar de bara om en plutt på knappt 10% av innehavet resterande får ligga kvar tills EQT ger mig budet för tvångsinlösen.

lycka till alla!
2020-04-21 23:38 IP: IBEKJCZ5p
Jag tror en stor del av den fantastiska rapporten vi förväntar oss redan är inprisad. Varför skulle annars aktien ha stigit så pass mkt som den gjort senaste månaderna. Ta Byggmax som exempel. Fantastisk rapport ( läste bara snabbt ) och endast 1,5% upp. Den otroligt låga freefloten som finns kan dock göra att raketen lyfter. Vad vet jag! Men blir hellre positivt överraskad än tvärt om.
Karo Pharma / 5 börsdagar kvar till big boom! / Verkar inte vara så smart!
2020-04-21 23:18 IP: 8OXSOOIRH
Så dumt att vänta på att stoplossen utlöses som du tror att den gör! Då borde du väl sälja före rapporten!
Värdepapper Senast bet. % idag Senast bet. vid publicering % sedan dess
Karo Pharma 58,5 0,69% 57,7 1,39%
Karo Pharma / 5 börsdagar kvar till big boom! / du är ingen vidare pokerlirare va?
2020-04-21 18:15 IP: AN8wmWH49
Ett tips, visa inte handen för motståndarna innan bettingen börjar...hahaha:-)
Det är ju din tradingpost man kommer att fiska efter nu...hahaha:-)
Karo Pharma / 5 börsdagar kvar till big boom! / varför tror alla en super rapport?
2020-04-21 17:19 IP: r0LoqfxRj
Varför tror alla att rapporten som vi kommer att se motiverar uppgången som varit senaste månaden och skulle skapa värdens raketbränsle?

kursen stiger för att EQT vill köpa upp hela skiten. och dom kommer troligen utnyttja den klassiska "rapport dumpen" som sker efter varje rapport i karo pharma för att köpa "billiga" aktier.

rapporten kommer dock troligen ge oss en fingervisning om att vi fortsatt är på rätt väg i bolagsbygget och att det går framåt.

jag har en lagom hög aktier som kommer få ligga till exit men troligen säljs min "trading" post i samband med rapporten då stoplossen utlöser.

men men ingen bli gladare än jag om det väljer att fortsätta upp. ska bli roligt om 3 veckor att få se uppdaterade ägarlistan :)
Karo Pharma / 5 börsdagar kvar till big boom! / 5 börsdagar kvar till big boom!
2020-04-21 16:27 IP: J+YN+NeMU
ONSDAG DEN 29 APRIL

===================

RAPPORTER

STOCKHOLMSBÖRSEN

-Karo Pharma (kl 8.00)
 ------------------------------------------------------------
Idag + 5 börsdagar kvar att köpa sin biljett till rymden!

Har varit med länge men detta måste nog vara den mest spännande rapport att se framemot!

Bolaget växer på nya marknader och måste säga att ÅR(rapporten) framhäver framtid som heter duga vilket är nytt enl. mig. Tycker man har tonat ner det tidigare men nu är det annorlunda.

Och så har vi Coronaeffekten på bolaget fina produkter.

Omsättningen = big boom!
........................................................................................
Och så har vi Q2 som kommer visa ännu högre omsättning

Kan det bli bättre? Nej, det kan det inte - det är öppet mål!

/Stolt ägare och inga aktier till salu
Värdepapper Senast bet. % idag Senast bet. vid publicering % sedan dess
Karo Pharma 58,5 0,69% 58,2 0,52%

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -