Slutcallen

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
Rapport. Leftorright 20-04-19 18:41
Positiva tankar Kenod 20-04-19 17:43
Slutcallen Börsmoppe 20-04-18 11:29
1/1
Karo Pharma / Slutcallen / Rapport.
2020-04-19 18:41 IP: IBEKJCZ5p
Vi har haft en fin uppgång på ca 41% på 5 månader vilket svårslaget. Man kan t.o.m. säga att den ligger på 1-3 månader. Detta gör mig aningen avvaktande endast pga tanken: hur mkt kan en aktie stiga på kort tid. ( nästan oändligt så ni behöver inte slänga fram exempel )
Rapporten kommer vara fin och min gissning ligger på ca 5% upp. Q2 kommer vara otrolig då motsvarande siffror 2019 var rejält nertrycka.
Har vi riktigt tur lyckas vi få till ett listbyte vilket vore fantastiskt för oss aktieägare. Extra plus ligger i att även efter Corona så kommer folk vara mer noggranna med sin hygien och bla handsprit kommer finnas i alla hem. Har även tankar på att vissa restriktioner kommer ligga kvar länge i Europa vilket skapar efterfrågan på kps varor under lång tid :)
Slutklämmen blir att om bud kommer så tror jag det måste vara riktigt högt för att många av oss ska lyssna.
Redigerades 2020-04-19
Karo Pharma / Slutcallen / Positiva tankar
2020-04-19 17:43 IP: KLkuEqV/e
Hur går era tankar inför den kommande rapporten den 29/4 nu.....själv tror jag att vi kommer att se en fin kursuppgång med starka siffror i rapporten....
Karo Pharma / Slutcallen / Slutcallen
2020-04-18 11:29 IP: AJx/lzxqE
Tack Snorch,

Jag hade en tanke att ex MSE skulle kunde vara köpare för Eqt , vilket det tidigare skrivits om, men Nordnets redvisning visar vad jag kan se motsvarande handel som under dagen. Som jag ser det har uppgång från mitten av mars på närmare 50 % handlats upp relativt brett av olika aktörer med en låg omsättning. Det blir rapporten eller ett ev. bud som kommer bestämma kursen på kort sikt.
Värdepapper Senast bet. % idag Senast bet. vid publicering % sedan dess
Karo Pharma 58,4 0% 57,4 1,74%

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -