På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

Re Catwoman

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
naima kala 21-10-17 08:08
Re Catwoman naima 21-10-15 19:05
1/1
2021-10-17 08:08
Ditt senaste inlägg på IC är exakt sådana som forat behöver. Det finns skäl att se hur bolagsledningar i förhoppningsbolag beter sig för att mjölka pengar ur småsparare. IC har varit ett gott exempel.

Däremot tycker inte jag om inlägg som hånar, jönsar eller ljuger i faktafrågor. Ta dig tid att titta på Hydrogens 100 senaste inlägg i IC och fråga dig om alla hör hemma på ett seriöst forum.

Mvh
Impact Coatings / Re Catwoman / Re Catwoman
2021-10-15 19:05
Det har blivit vanligt att trakassera, anmäla och be om uteslutning av signaturer med andra kunskaper, andra erfarenheter och annan framtidstro än de som tillhör "Main stream" d v s de man i vardagligt tal kallar "de frälsta".
Detta är inte bara ett otyg utan också ett bevis för att man inte tål kritisk granskning och kritiska infallsvinklar som i bästa fall är till de tveksammas hjälp.
På "de frälsta" biter inga argument!
Nu är det så att det har länge och fortfarande finns starka varningssignaler. Inte bara p g a dess tekniska erbjudande men också, och framför allt i mina ögon, företagets brist på ledningens kompetens inom såväl materialvetensdkap som affärskompetens.
Där ser jag stora brister!
Om inte "de frälsta" tycker att detta är trevlig läsning så borde de i alla fall tolerera att d e "icke frälsta och de tveksamma" får ta emot sådana negativa synpunkter.
Historien har alltsedan signaturen "Carwiman" kom in på banan (2013) bevisat att de tveksamma har haft rätt! Samtidigt som de "frälsta" har haft fel avseende på ICs förhoppade framgångar och förhoppade lönsamhet! Förhoppningar och önskedrömmar har inte talat till sinaturen "Catwomans"
fördel.
Jag hoppas att forumet tål och accepterar olika åsikter och olika framtidstro avseende IC,
Naima
PS Det kan komma en dag när våra visioner sammanfaller. Men där är vi inte idag. DS

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -