På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

Vilka signaturer har försvunnit ovh varför?

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
Kala . Jag kommer att greva lite till i historien, när jag har tid. Spännande det man Maxfas. Hydrogen 21-10-15 15:59
Historik kala 21-10-15 11:43
Jag vet inte om det har hjälpt till, kala 21-10-15 06:58
Jav kala 21-10-15 06:57
1/1
Impact Coatings / Vilka signaturer har försvunnit ovh varför? / Kala . Jag kommer att greva lite till i historien, när jag har tid. Spännande det man Maxfas.
2021-10-15 15:59
kala
Impact Coatings / Rådfråga / Jag ger två skäl
2020-03-05 11:45
Halva priset och fler ben att stå på.

Det vi kallar DMR, dekorativ, metallisering och reflektorer har fått en lillebror som kan bli störst. Radar.
Volymmässigt kan den bli mycket stor, och det kan gå fort.
Bränsleceller förstår jag att du vet om.

Det var det positiva

Jag vill också höja en varningsflagg.

Hyundai är på väg med något stort med IC, men vi vet inget om hur lång tid det tar. Tystnaden runt IC är det som oroar mig mest.

Till slut är det ditt val hur du investerar.

Om du frågat Cell Impactgänget så slår de säkert ihop hovarna mycket högre än jag gör.

Lycka till!
så att lite försiktigt kala
Med vänlig hälsning,
Hydrogenpost scriptum : det blir mer intersant runt typ 2015
Redigerades 2021-10-15
2021-10-15 11:43
För fem sex år sedan hade vi en signatur, Hydrogen, som skrev rätt otrevliga inlägg, och han spammade. Han försvann ett antal år, men kom tillbaka i höst. Han återföll snabbt till samma trams som tidigare. Jag anmälde honom hos administratören, och det kanske fungerade.

Impact Coatings / Vilka signaturer har försvunnit ovh varför? / Jag vet inte om det har hjälpt till,
2021-10-15 06:58
men jag har anmält eländet till administratören
2021-10-15 06:57
men jag har anmält eländet till administratören

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -