På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

Skönt att se att någon bemödar...

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
Timing för insiderköp falken_69 21-10-11 15:57
Ingen rök utan eld falken_69 21-10-11 15:38
Skönt att se att någon bemödar... Alitc 21-10-11 14:42
1/1
2021-10-11 15:57
Det som även är väldigt intressant är varför flera insiderköp nu har gjorts på ca 14:- i september när de kunde köpt förra våren för 8:-.
Med andra ord så tycker de aktien är köpvärd nu på 14:- men inte då på 8:-.
Som sagt, ingen rök utan eld.
Redigerades 2021-10-11
2021-10-11 15:38
Att Cell flyttade datum för sin Q3 rapport till samma datum som Impact är nog ingen slump.
Ska jag gissa så kan det vara en gemensam satsning på ett produktionsbolag/produktionsanläggning för tillverkning av kompletta plattor.
Det är en stor fördel då de kan leverera en färdigplatta till kunderna i en och samma anläggning och därav få ner tillverkningskonstnaden samt att de stora stackbyggarna får en part att förhandla med.
Det är min bästa gissning.
Impact Coatings / Skönt att se att någon bemödar... / Skönt att se att någon bemödar...
2021-10-11 14:42
Skönt att se att någon bemödar sig med att lägga in stoppklossar 10 dagar innan rapport! Flaggar upp 34000 på sälj när det totalt omsatts 18 000 aktier under dagen! Spännande att se om någon hugger...

Jag har med "spänning" (en del riktigt dumma inlägg) följt diskussionerna om varför Cell Impact har flyttat sin rapportdatum till den 22:e. Min gissning är att Impact kommer att rapportera en kraftigt ökad beläggnings verksamhet och det kommer att nämnas att stor del härrör sig från samarbete med Cell Impact. Kan vara att vi får ett PM tidigare (18-21/10) om någon form av maskinsamarbete. Detta är min gissning bara:-)!
Värdepapper Senast bet. % idag Senast bet. vid publicering % sedan dess
Impact Coatings 14,6 -2,41% 15,3 -4,58%

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -