På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

Mässan i korea

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
Tack! Löneslaven 21-09-11 21:01
Intervju Dilshod Akbarov... catwoman 21-09-11 18:28
Mässor... catwoman 21-09-11 18:02
Deja vu Clark Lain 21-09-11 14:04
Mässan i korea topasen 21-09-11 12:53
1/1
2021-09-11 21:01
Kunde också bara förstå IC och Sweden men hörde även Hammarby vid ca: 1:02 in i Videon! ;)
Känns som detta kommer bli bra, Riktigt bra till slut! :)

Bara helt apropå Linkedin, Minns att en av kompisarna sa då att han lärt känna Linkedins grundare, Såg på honom att detta var riktigt stort! :) ( Andra som var där lyssnade inte. )

Tidigare var han mycket i Syd Korea och utbildade då Vice V.D på Samsung i programmering och fick frågan att bli kvar där...
Som han tackade Nej till..
Han fixade min Samsung lur, Då jag sa att jag hade lite problem ..

Impact Coatings / Mässan i korea / Intervju Dilshod Akbarov...
2021-09-11 18:28
Måste bara rekommendera denna mässintervju som jag fann när jag klickade på Kristian Hillgrens aktivitet på LinkedIn.

ICs representant DA ser ut att göra en lysande och engagerad insats för IC på koreanska, framförallt att döma av de uppskattande kommentarerna under.
(själv förstod jag bara Impact Coatings och Sweden :)

Känns också detta förtroendeingivande förstås!
Koreamarknaden är stor och viktig.

DA: "Excited to give an interview in Korean about Impact Coatings AB’s outstanding business activities in Korea."

https://www.linkedin.com/posts/dilshodakbarov_hydrogen-fuelcells-ugcPost-6842066707100639232-AkDX
2021-09-11 18:02
Själv kände jag mig både upprymd och fylld av tillförsikt efter att ha läst och sett Kristian Hillgrens entusiastiska rapport ifrån Korea.

Kommentaren från CL känns något förlegad och desperat i sammanhanget.., igen.

Men ett tips till CL och de övriga i forumets trista sandlådegäng är att, likt Kristians barn, kontakta jultomten och önska er varsin supersöt liten "Kids´ Nexo" att roa er med tillsammans.
Men haken är ju att då måste ni förstås vara snälla först...

Fullt upp för Kristian, som ju ska direkt till Stuttgartmässan i veckan.
Det blir bra det här !
Redigerades 2021-09-11
2021-09-11 14:04
Det här låter väldigt bekant. Som om ngn har kopierat gamla texter nästan ord efter ord. Det väcker en deja vu känsla. Jag är helt säker på att topasen själv oxå har fått en sådan känsla när han först läste texten.
"Vi har haft ett enormt intresse för våra metallbipolära plattbeläggningslösningar under dessa utställningsdagar, och vi ser fram emot fortsatta samtal för att driva förändring mot en säker och hållbar morgondag för kommande generationer."

H&T använde sig av en nästan exakt samma text efter de femtioelva mässor de deltog i. Till och med slipsen som Henrik använde hade fått femtioelva kaffefläckar.

Redigerades 2021-09-11
Impact Coatings / Mässan i korea / Mässan i korea
2021-09-11 12:53
Man brukar säga att syns man inte så finns man inte så mässorna är nog bra ändå.

"Vi har haft ett enormt intresse för våra metallbipolära plattbeläggningslösningar under dessa utställningsdagar, och vi ser fram emot fortsatta samtal för att driva förändring mot en säker och hållbar morgondag för kommande generationer."

https://www.linkedin.com/company/impact-coatings/posts/...

"Vår klient, Impact Coatings AB : s lösning med hög korrosionsbeständighet, utmärkt vidhäftning, låg gränssnittskontaktmotstånd och framför allt låg total ägandekostnad har väckt enormt intresse från bränslecellsindustrin i Korea under H2 Mobility Show - 2021. Vi är glada över att driva vår kunds verksamhet på en av de mest dynamiska vätemarknaderna i världen."

https://www.linkedin.com/.../dils.../detail/recent-activity/

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -