På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

Tror de flesta...

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
Vad gäller multipla... drängen 21-09-14 18:34
Drängen; hoppas ditt inlägg visar att du köpt in dig igen. kala 21-09-11 08:02
drängen Clark Lain 21-09-10 19:46
Tror de flesta... drängen 21-09-10 18:29
1/1
Impact Coatings / Tror de flesta... / Vad gäller multipla...
2021-09-14 18:34
nick så delar jag din tro detta fall Clark, helt klart och du ska här få en sång som iaf. ger undertecknad en nostalgisk känsla...varsågod...https://www.youtube.com/watch?v=mwnoNVOj1Fs

Vad gäller min investering eller ej i Impact kala...då insiders köpte (fler) gjorde också jag så och ståtar återigen numer med mitt "magiska" (inte mycket att ståta med men ändå...:).
Lycka till alla.
mvh
Värdepapper Senast bet. % idag Senast bet. vid publicering % sedan dess
Impact Coatings 14,4 -1,37% 16,34 -11,87%
Impact Coatings / Tror de flesta... / Drängen; hoppas ditt inlägg visar att du köpt in dig igen.
2021-09-11 08:02
Jag har undrat vart du tagit vägen.
2021-09-10 19:46
Hej, det var ett tag sen. Vill Du bidra med ett av Dina vackra youtubes bidrag "gamla" låtar? Tack på förhand och ha en trevlig helg.

Jag tror inte signatur Hydrogen ha andra nick här på forumet drängen. Hen är för enkel och positivt naiv för att tänka på såna banor. Men Du har helt rätt man råkar ut för skribenter som egentligen är flera här på forumet och det säger mkt om deras personlighet och agenda. Det betyder inte att vi andra ska bli påverkade och paranoida...det är bara ett se ner på dem och gå vidare.

MVH
Clark med bara ett nick i över 15 år.

Impact Coatings / Tror de flesta... / Tror de flesta...
2021-09-10 18:29
(möjligen en o annan nykomling borträknad) är införstådd i att olika alias på detta forum kan vara skapade av en o samme person, sådana tilltag är ju trista men något man alltid får ha i åtanke när man läser ett inlägg här.
Att gå i polemik med dessa figurer leder möjligen i sällsynta fall åt önskat håll så oftast bättre för humöret att låta sådana saker bero...ignoreraknappen kan vara bra...?

Försöker nu som kala få signaturen uffe att ompröva sitt ev. lite snabbt fattade beslut att sluta dela sina tankar o länkar här.
Önskar också du fortsätter...
mvh

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -