På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

Döfött - sa någon

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
Döfött - sa någon naima 21-08-25 13:08
1/1
Impact Coatings / Döfött - sa någon / Döfött - sa någon
2021-08-25 13:08
Har hållit mig bort från detta forum en längre tid. När jag tittar in ser jag samma beklämmande tillstånd som varit gällande under mer än 10år.
Dålig företagsledning. En övereklamerad teknik som skulle ha frälst världen för mer än 10 år sedan men som ännu inte genererat lönsamma äffärer. Endast förhoppningar underblåsta och stöttade av ett aktieägarkollektiv som inte har erfarenhet av att utveckla nya företag eller att lansera ny teknik för nya tillämpningar.
Om man haft det hade man gett upp för länge sedan med att slänga friska pengar efter dåliga och undvikit att kasta glåpord mot oliktänkande bl a till mig och andra realister.
Kort sagt: Döfött är det.
Döfött har det varit för detta företag under låååång tid. Begriper inte hur så många är villiga att hålla detta företag under armarna och

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -