På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

Har vi en läcka här

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
Re: Trippel@ Clover2 20-10-22 09:49
Fallande trend AgatonSax 20-10-22 09:43
re Clark Lain 20-10-22 09:30
Har vi en läcka här Trippel@ 20-10-22 09:27
1/1
2020-10-22 09:49
Nja. Kursen har ju gått upp utan anledning (utan nyheter), så då får den väl gå ner utan anledning också.

Jag misstänker att nedgången nu beror på att förväntningarna på rapporten inte är så höga. Den tidigare kursuppgången berodde nog på förväntningar om systemförsäljningar (och/eller ren flockmentalitet och marknadspsykologi i kombination med bränslecell-hausse) och när de förväntningarna inte infriades så är det väl naturligt att kursen sjunker inför rapport.

Jag tycker att IMPC är klart undervärderat idag, men jag är glad för sjunkande aktiekurser eftersom jag kommer att öka mitt innehav under november och december.

Det ska bli spännande att se hur rapporten tas emot. Jag tror att förväntningarna är låga så det blir nog en kursuppgång om det inte kommer några negativa nyheter.
Värdepapper Senast bet. % idag Senast bet. vid publicering % sedan dess
Impact Coatings 13,14 -1,05% 22,5 -41,6%
2020-10-22 09:43
Asien backar
NEL, Cell, PC ca -4%, GAP -11%

Jag har Trollallergi, tror att de förstärker ImpC"s nedgång. Men de vill ju tjäna pengar så snart börjar de köpa igen.
Redigerades 2020-10-22
2020-10-22 09:30
läcka gällande vad?
det händer ju ingenting. vad ska läckas? att det inte händer någonting? Det vet ju alla.
Impact Coatings / Har vi en läcka här / Har vi en läcka här
2020-10-22 09:27
Den har smugits ner 6-7% varje dag nu..
Jag bara frågar vad tror ni andra ???

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -