På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

Fördelning huvudnotering/depåbevis

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
Bra fråga Geeeronimo 20-08-18 10:08
Fördelning huvudnotering/depåbevis Frontrunner 20-08-18 09:37
1/1
2020-08-18 10:08
Skulle också gärna se den fördelningen mellan US och SE. Om det nu är så det fungerar eller om det är flytande.

Noterar att Liberty har helt andra volymer i aktien i USA även om den också inte rekylerat alls så mkt som den förtjänar. Jag har svårt att se riktiga triggers för en mkt snabb uppgång i Millicom tyvärr utan tror att den tyvärr kommer sega sig upp. Men upp ska den. Kanske nästa kvartalsrapport kan ändra sentinmentet...

Jag ligger iaf själv lång + tradar på toppen. Tycker Milli känns väldigt trygg relativt annat.

Millicom / Fördelning huvudnotering/depåbevis / Fördelning huvudnotering/depåbevis
2020-08-18 09:37
Jag är nyfiken om någon har kläm på fördelningen mellan USA marknaden och depåbevisen. Verkar vara betydligt lägre omsättning i USA. Gärna tankar och funderingar kring detta.

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -