På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

Grattis!

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
. BearishDeluxe 21-10-21 20:13
...GeeBag Speloholic 21-10-21 19:40
Läs detta. kenlin 21-10-21 18:15
Så ska det låta supertradarn Lexington 21-10-21 17:55
Grattis! supertradarn 21-10-21 17:28
1/1
2021-10-21 20:13
Därför att killen bakom bolaget är sjukt driven och smart. Dem som köper nu, köper inte dagens subvärde, utan tron om att detta kommer bli något riktigt stort.
Flat Capital / Grattis! / ...GeeBag
2021-10-21 19:40
I min värld ska man absolut få fråga och fundera. Jag skrev ett inlägg här tidigare idag om tänkbart scenario.

Kort och gott vill många ta rygg på Sebastian efter hans helt fantastiska resa med Klarna. Om han är med (vilket verkar mest rimligt) och utvärderar entreprenörerna i de bolag Flat investerar i är det någon form av trygghet.

Precis som du skriver värderas Flat 4 ggr det substansvärde som presenteras i prospect. M a o att aktieägarna tror Flat kommer göra 4 ggr sin investering. Redan i år kanske aktieägarna tror Flat kommer göra 10 ggr sin investering och vi har en kurs om 100 kr.

Men och det finns så klart ett men här. Det som sker just nu i säkert 9 fall av 10 en handel som robotar tar hand om. Det som sker nu är livsfarligt samtidigt kittlande då man snabbt kan tjäna stora pengar. Åt andra hållet givetvis förlora stora pengar.

Jag var personligen inne och ute i aktien flertal gånger idag. Slutade dagen totalt sett ca 10% plus men om jag suttit still hade siffran varit 50% plus. Det går så oerhört fort åt båda hållen och vem kunde tro de skulle addera 30% bara i stort sätt sista 15 min...

Shit vad ska man avsluta med. Den kommer säkert fortsätta rusa men om det blir upp eller ner vet vi imorgon 17:30.
Flat Capital / Grattis! / Så ska det låta supertradarn
2021-10-21 17:55
Inga sura miner för man missat ett race, visar på gott hjärta. Medan andra visar sitt dåliga ansikte_ men vi är långt ifrån rätt värdering med paret Siemiatkowski. Dem vet vad de ska göra. Flat Capital kommer bli stora. Kommer börja på över 40 kr imorgon.
Redigerades 2021-10-21
Flat Capital / Grattis! / Grattis!
2021-10-21 17:28
Det här tåget missade man. Bara lyfta på hatten för en strålande IPO ur ett aktieägarperspektiv

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -