bra grävt balkanboy

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
hälsa din Viktoria alá Sannolik tillbaks Killswitch 19-04-11 23:43
ICsolution & Neo Lab. Dhermi 19-04-11 23:39
RE: Balkanboy 19-04-11 22:26
bara en sak till Balkanboy Killswitch 19-04-11 22:10
Anoto without the pens?? Balkanboy 19-04-11 22:08
RE: det säger jag inte emot dock. Balkanboy 19-04-11 22:00
Anoto without the pens?? Zues 19-04-11 21:59
det säger jag inte emot dock. Killswitch 19-04-11 21:57
RE: Kliss Balkanboy 19-04-11 21:53
Trata som gjorde 2 miljoner kronor år 2016 menar du? Killswitch 19-04-11 21:51
RE: Balkanboy 19-04-11 21:42
bra grävt balkanboy Killswitch 19-04-11 21:25
1/1
Anoto Group / bra grävt balkanboy / hälsa din Viktoria alá Sannolik tillbaks
2019-04-11 23:43 IP: +JB/4qz31
att den är inte jag som påstår om Polackerna utan det är Balkanboy.
Jag har tyvärr ingen aning om polackerna och deras affär varken avseende Anoto eller Neolab
Så bra att sannolikt har så fina kontakter men hur kommer det sig att hon inte informerar oss okunniga vad som gäller istället för att hoppa på fel person. HON BORDE TITTA OCH LÄSA PÅ FAKTAN INNAN HON HOPPAR PÅ NÅGON

dåliga affärer som ni har gjort i åratal? Nu verkar det som att hälsningen kom från Won mer Sannolikt :)
Redigerades 2019-04-11
Anoto Group / bra grävt balkanboy / ICsolution & Neo Lab.
2019-04-11 23:39 IP: sPSRDhh9C
Hälsning från ViktoriaS@MerSannolikt

"Hälsa killschwess han tar reda på fakta innan han snackar sin dynga. Polackerna ville inte betala enl. de nya licens avgifterna, om neo vill sälja utan tjäna nått,, fine, låt då dom göra det vi gjort i åratal. dvs. dåliga affärer. Tilll skillnad från killschwess vet jag vad jag snackar då jag har bra kontakt med Rafał Witkowski på ICsolution!"

/Dhermi
Redigerades 2019-04-11
2019-04-11 22:26 IP: vhHWAkk40
Anoto har världens chans nu med AI. Att samla data med penna. Äger man data då är man king.
Sköter man det rätt då snackar vi som Nokia hade med maps/kartan. OM.
Anoto Group / bra grävt balkanboy / bara en sak till Balkanboy
2019-04-11 22:10 IP: +JB/4qz31
Det enda företag won säljer Anoto till är ju enligt honom google om de knackar dörr eller vad vare han sa. just det det finns ju mycket pengar att tjäna och 12 kronor i aktiekurs är ju så jäkla billigt.
Wilken wärld lewer du i Won :)
jag ska stawa alla v som w numera för att hedra en person wars ord wäger högt i kurs
det kommer att göra min swenska lärare så glad

the best Won is
Won without words
Redigerades 2019-04-11
Anoto Group / bra grävt balkanboy / Anoto without the pens??
2019-04-11 22:08 IP: vhHWAkk40
Behöver inte vara så.
Låter man andra sälja och Anoto tar licenspengar samt fokuserar på ADNA och CAI.
Som sagt, om man sköter det rätt så kan det fungera. OM.
Anoto Group / bra grävt balkanboy / RE: det säger jag inte emot dock.
2019-04-11 22:00 IP: vhHWAkk40
...och Neo Lab säljer pennor till CAi. För att CAI är beroende av pennor.
Anoto Group / bra grävt balkanboy / Anoto without the pens??
2019-04-11 21:59 IP: Nwrt38WHi
Are you kidding?? If anoto give up the pens the company will go bankruptcy. The pens are the only things keep it alive.
Anoto Group / bra grävt balkanboy / det säger jag inte emot dock.
2019-04-11 21:57 IP: +JB/4qz31
däremot så kan aktieägarna glömma att få tillbaks sina pengar. de enda som kommer att gynnas av den dealen är won. sälja av Anoto till en billig peng och istället flytta sin aktiepost till neolab med kanske en position i neolabs styrelse.

Jag menar han behöver inte lära sig språket direkt :)
2019-04-11 21:53 IP: vhHWAkk40
Vem vet...Neo Lab kanske köper Anoto Penn :)
Anoto Group / bra grävt balkanboy / Trata som gjorde 2 miljoner kronor år 2016 menar du?
2019-04-11 21:51 IP: +JB/4qz31
De har inte de pengarna Balkanboy. Oavsett så är Anoto täckt av dimma just nu. Om man inte ska satsa på pennorna vad i h.. tog de in pengar genom ytterligare NE för lagerhållning.
2019-04-11 21:42 IP: vhHWAkk40
Detta behöver inte se som negativt om man sköter det på rätt sätt.
Har ingenting emot om Neo Lab säljer pennor och betalar licens till Anoto,
och Anoto fokuserar på Adna och C.AI.

Låt dom ta över pennor och Anoto sköter Adna och CAI.

Om man läser lite mellan rader så Won säger det själv också i senaste rapporten

För att fokusera och koncentrera oss på utvecklingen av programvaruverksamheten under 2019 beslöt vi att strategiskt prioritera försäljning och marknadsföring av C.AI och aDNA. Ytterligare hårdvaruutveckling skjuts upp till andra halvåret 2019.

Dvs. Watson ligger på is.
Skulle inte förvåna mig om Trata köper Neo Lab nu.
Redigerades 2019-04-11
Anoto Group / bra grävt balkanboy / bra grävt balkanboy
2019-04-11 21:25 IP: +JB/4qz31
Var det inte tal om 3 st. polska konsulter eller snarare INGEN-gör som jobbade med Anoto solution?? Neo lab som i stort sett kopierade Anoto tekniken har gått om Anoto och snuvar order från Anoto på hemmaplan. Vilket fiasko Anotos ledning är. Anlitar/anställer konsulter säljare mm och betalar flera miljoner i arvode och det enda man levererar är 1700 pennor.

Skulle inte förvåna mig om won inte har finger i detta också, jag menar neolab som ett ungt företag dyker upp från ingenstans och använder Anotos teknik enas om förlikning betalar några miljoner kronor för licenciering samt enligt ett tidigare PM även investerar i Anoto när aktien låg kring 15 öre numera tar kunder framför näsan på Anoto.

Varför har Anoto smarmatic som partner som ska vara en stark aktör gällande voting system om de inte ens kan leverera i Europa. patetiskt

Jag hittar inte smartmatic längre som samarbetspartner och när jag söker om Anoto på smartmatics hemsida så hittar jag inte Anoto
Redigerades 2019-04-11

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -