Tack Dawny! Men då har jag

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
Re dump dawny 20-05-28 18:31
Samma dump idag igen SvebbeGazo 20-05-28 17:29
Big Egoo och Egoo Home Jåkern 20-05-28 15:39
Big Egoo och Egoo Home dawny 20-05-28 15:26
Borde vara CE för covid-test dawny 20-05-28 15:03
Re Dawny Jåkern 20-05-28 14:38
Datainsamlingen=2-4 månader dawny 20-05-28 14:21
Tack Dawny! Men då har jag Beepbeep 20-05-28 14:10
1/1
2020-05-28 18:31 IP: ykeYhk1Ue
Dagens handelsmönster är satt i system och styrs av någon/några få under nyhetsstiltje.
Redigerades 2020-05-28
Qlife Holding / Tack Dawny! Men då har jag / Samma dump idag igen
2020-05-28 17:29 IP: 4vtWOV9JY
Tydligt att någon / några köper upp allt som ligger på sälj för att sedan tokdumpa aktien och trigga stoploss hos folk.
Samma metod, samma tid som igår. Trist.

Är dålig på aktielagstiftning men känns tveksamt.

Det roliga är att aktien tydligt började äta upp tappet från igår. Den kommer flyga när daytradersarna har flygit vidare..

Redigerades 2020-05-28
Qlife Holding / Tack Dawny! Men då har jag / Big Egoo och Egoo Home
2020-05-28 15:39 IP: 9C28+GJ+6
Jo, det är nog så gissar jag. Ett "säkert kort" att ansöka för professional use; senare kan systemet och resp. test CE-märkas för self-use.

Häftigt vore det ju om de sökte för båda två samtidigt...
Qlife Holding / Tack Dawny! Men då har jag / Big Egoo och Egoo Home
2020-05-28 15:26 IP: ykeYhk1Ue
Däremot kanske det inte är självtest-delen som prövas för godkännande i denna omgången då den kräver en del med tanke på att provtagningen måste funka för den enskilde individen p g a praktiska svårigheter. Man satsar antagligen på massan först med båda storlekarna där man har professionellt folk på plats. Å andra sidan kanske man vid sidan om testar så att spelarna själva får känna på provtagning och analys för att ha detta med detta i en (senare) självtestansökan.
???
Qlife Holding / Tack Dawny! Men då har jag / Borde vara CE för covid-test
2020-05-28 15:03 IP: ykeYhk1Ue
Från gårdagens PM:
"Over the coming weeks Qlife will be focused on delivering test capacity to KMD and Divisionsforeningen, continued data collection and validation in the Big Egoo and the Egoo Home system. We expect that the data collection for a CE mark will continue over the coming two-four months."

Man nämner t o m datainsamlingen i samma stycke som Covid-testerna till fotbollsklubbarna. Så visst bör det vara CE-process för covid-test det rör sig om. F ö vore det konstigt om man inte prioriterade det i dagsläget...
2020-05-28 14:38 IP: 9C28+GJ+6
Hittade nu på hemsidan en bra bild som förklarar Pipeline lite mer visuellt:

https://www.egoo.health/pipeline

Där syns det då att det nu jobbas med Home-use för CRP och Hemoglobin, och antagligen primärt "bara" Professional use för Covid (till en början)?
Qlife Holding / Tack Dawny! Men då har jag / Datainsamlingen=2-4 månader
2020-05-28 14:21 IP: ykeYhk1Ue
Nja, har du verkligen förstått korrekt... ;) ?

Jag skrev: Efter datainsamling (juli/sept) ska materialet sammanställas och lämnas in. Återstår sedan att se om kompletteringar behövs. CE-processer är mycket noggranna och tar alltid längre tid än man tror.

Bolaget har uppgivit att pågående datainsamling kommer att fortgå 2-4 månader till...och då hamnar vi i juli-sept. Men CE-stämpeln är ju inte färdig med det...
Qlife Holding / Tack Dawny! Men då har jag / Tack Dawny! Men då har jag
2020-05-28 14:10 IP: O48+u7kNz
förstått det hela korrekt. CE - märkning för vården är klart och själva CE- märkningen för hemmabruk kommer ta mellan 2-4 månader.
Kanske jag som är trög?😃
Man hade väl inte anställt en försäljningschef om själva CE märkningen för proff bruk var klart.
Värdepapper Senast bet. % idag Senast bet. vid publicering % sedan dess
QLife Holding 17,96 4,18% 19,58 -8,27%

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -