Det jag väntade mig var följande

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
Det jag väntade mig var följande Masen78 20-05-27 18:37
Håll tummarna Prestigen 20-05-27 18:36
Det jag väntade mig var följande Beepbeep 20-05-27 18:31
1/1
Qlife Holding / Det jag väntade mig var följande / Det jag väntade mig var följande
2020-05-27 18:37 IP: agRGpT1vC
Tack för dom orden, jag skrev ett inlägg men raderade det igen.
Klassiskt är väl också att dom varit med sedan start och "lyckades" komma ur på dagshögsta. Rusar den sen så var dom med från botten.
Värdepapper Senast bet. % idag Senast bet. vid publicering % sedan dess
QLife Holding 16,4 -2,73% 19,22 -14,67%
2020-05-27 18:36 IP: qa8JI8CXa
Tänk dig scenariot att testet inte skulle fungera, då skulle aktien gått ned tveklöst 50%

Att den fungerar visste vi redan för veckor sedan, men börsvärdet har senaste veckorna gått över en kvarts miljard och mer måste bevisas för att behålla det värdet. VI är aldrig smartare än marknaden. Qlife gick ned idag av en anledning, och kommer gå ned imorgon pga samma anledning - Inga nya nyheter. Sen om 3-4 veckor kommer säkert nått roligt släppas, men tills dess kommer kursen åka upp och ned.

Inte annat än att hålla tummarna.
Qlife Holding / Det jag väntade mig var följande / Det jag väntade mig var följande
2020-05-27 18:31 IP: rzNpQ/2HK
The outcome of the validation so far is very satisfactory, with sensitivity and specificity on par with PCR.

Testet är alltså likvärdigt med labtest.

Att vi nu kommer ha skribenter som tyvärr nu kommer vara inne här för att skriva massa negativt för att försöka komma in billigare är inte så konstigt. Finns sådana i varje forum.
Har faktiskt aldrig förstått mig på skribenter som sålt ut sig och fortfarande inne på forum med en verklig tro om att kunna påverka kursen.

Jag fyllde iaf på och tror att väldigt många stop-loss aktiverades idag.
Värdepapper Senast bet. % idag Senast bet. vid publicering % sedan dess
QLife Holding 16,4 -2,73% 19,22 -14,67%

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -