På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

Mobilspelsföretagen

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
Bra artikel, Safe Lane Swingtradearn 21-03-17 00:05
Drog iväg lite väl mycket Bouncer 21-03-15 16:38
Bouncer, vad tycker ni om Thunderful? Civilkurage 21-03-12 12:21
Mobilspelsföretagen Bouncer 21-03-02 16:41
1/1
Gamingbolag / Mobilspelsföretagen / Bra artikel, Safe Lane
2021-03-17 00:05
Tycker egentligen att både G5 och delvis Qiiwi är på en rabatterad prisnivå just nu. Jag har själv en position i Safe Lane gaming, sett till deras nyckeltal med tanke på de senaste förvärven, är de nog det mest undervärderade spelbolaget på börsen just nu.
Gamingbolag / Mobilspelsföretagen / Drog iväg lite väl mycket
2021-03-15 16:38
Jag tycker Thunderful är intressant, men aktien drog väl iväg lite väl mycket. Man kan väl se kursfallet som en omstart för aktien, nu kan den väl få stiga i takt med att bolaget tar steg framåt.
Värdepapper Senast bet. % idag Senast bet. vid publicering % sedan dess
Thunderful Group 63,7 -1,7% 56,9 11,95%
Gamingbolag / Mobilspelsföretagen / Bouncer, vad tycker ni om Thunderful?
2021-03-12 12:21
På tal om Thunderful som investering tror jag det tyska köpet, Headup, kommer att bli riktigt bra för Thunderful.

Bara man tittar lite runt på vad Headup har lyckats med hitintills förstår man vilken POTENTIAL som finns i det bolaget.

Jag blev mer övertygad om att Thunderful kommer att bli en fantastisk investering sedan jag kollade på vad Headup var för bolag som de köpte.

Headups nuvarande spel på www.youtube.com

Jag tyckte om vad jag fick se.

De gör riktigt bra spel faktiskt. Deras spel är både spännande och roliga.

Ta Pumpking Jack till exempel https://m.youtube.com/results?sp=mAEA&search_query=Headup+Pumpking+Jack

Den blev hyllad i Tyskland när den kom ut och den är lika bra som det sägs också.

The Fabled Woods, ser helt autentisk ut.
Jag tycker om storyn. Man fastnar för den och man vill fortsätta och se vad händer next, som det heter.

https://m.youtube.com/watch?v=4cexqxT-Qgw
Thunderful Group 63,7 -1,7% 56 13,75%
Gamingbolag / Mobilspelsföretagen / Mobilspelsföretagen
2021-03-02 16:41
"Gaming på mobiler är hett och vi har därför gjort en sammanställning över alla mobilspelsföretag som har sina aktier noterade i Sverige. Bolagen är ordnade efter marketcap från högst till lägst."

https://nyemissioner.se/nyheter/mobilspelsfoeretagen_som_aer_noterade_i_sverige/1038
G5 Entertainment 579 2,93% 507 14,2%

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -