Coelifonden verkar gömma sig bakom RBC Investor Services och har i så fall ökat under 2020, fram till 30/9 som är den sista datapunkten vi har. Efter 30/9 vet ingen här.
Invium: oklart men LaBull sa så sent som i förra veckan att han fortfarande äger och ska ge nya VD tid.
Alcur: trots stora försök att lista ut detta så vet ingen här.
Vissa här på forumet är bombsäkra på att alla har sålt allt men det finns inga bevis för det. Jag tror inte att de har sålt och det finns det inga bevis för heller. Anledningen till att jag inte tror det är för att det är mycket prestige på spel. Rekryteringen av VD från Biovica och Sedanas VD till styrelsen är emissionstagarnas beställningsjobb. Både Coeli OCH Invium är storägare i de båda bolagen och letade uppenbart personer inom den egna cirkeln. Nya VD har inte ens jobbat 100 dagar riktigt ännu och så tror inte jag man lämnar ett skepp som man själv sytt seglen till. Inte när ingenting dåligt har hänt. Avsaknad av att saker händer måste man ha mer än 100 dagars tålamod för. Stöder mig också på att Iconovo fick 18 månaders tålamod på sig innan det blev tack och adjö och att Synthetic MR har fått ännu längre tålamod (båda dessa gäller då Invium/LaBull-duopolen).
Redigerades 2021-01-12