Vore kul se 2kr igen

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
Absolut wolfkill 20-01-23 08:04
Creationa street, Paratii 20-01-22 23:02
Hellre dött Paratii 20-01-22 18:06
Kort siktigt Binlio 20-01-22 15:31
men som nu.. wolfkill 20-01-22 15:06
Det vore kul wolfkill 20-01-22 11:28
Vore kul se 2kr igen Binlio 20-01-22 09:28
1/1
2020-01-23 08:04 IP: ccIARPa7k
Är det bättre med stiltje än med kurspress. Syftade mer på som att inga köp uppåt görs, vi har inget från bolaget, Jesper har inte svarat på min fråga oSv. Förhoppningsvis jobbar han arslet av sig för att själv få ordentlig utväxling på sina optioner han kan köpa ut i september 2021.

Som jag skrev för några dagar sen så har det skett en del ägarförändringar, intressant är ju att se att Nordnet Pension har ökat medan Avanza minskat. Även att Creation street minskat sitt med ca 1%.m vilket är bra, han kanske behövde lite cash till något privat. Har ju ändå en bra portion kvar :-)

Jag kommer såklart ligga kvar innan och efter rapporten.
2020-01-22 23:02 IP: JOqjfff9s
fick 550 000 aktier till 3,4
Och har 480 000 aktier kvar enligt listan som uppdaterades igår
2020-01-22 18:06 IP: JOqjfff9s
än att kursen pressas ner.. tillslut har man ingen annan möjlighet än att köpa från sälj, och oavsett om man hade omsatt 1000:- på en dag så hade vi haft en sundare volatilitet, starkare och fler ägare, för i denna berg och dalbana vill många ut, och det förstår jag.. När bolaget väl vinstar sen så går det fort, men tror många tänker att dom hellre köper in sig några kronor dyrare istället för denna cirkus.. så kan man tjäna pengar medans man väntar..

Vi får se hur detta slutar,

Själv ligger jag kvar hela vägen för vill inte missa uppgången vid dom här nivåerna
Värdepapper Senast bet. % idag Senast bet. vid publicering % sedan dess
Game Chest 2,42 1,26% 3,76 -35,64%
2020-01-22 15:31 IP: uKJ/b8OPS
Tro jag inte ngt kommer extraordinärt kommer hända.. här ska vi stampa ett tag, långsiktigt är jag inte orolig.

Jag tro folk som sitter bakom ratten är duktiga gamers men ännu inte så duktiga företagare, det marks i PM som släpps strategin som ändras och kommunikation med marknaden och hur man lokar finansiärer. Hittills har qualcom fått duktiga rabatten när de skulle finansiera GCG så troligen ngn som kommer ge högre kurs är otroligt i dagsläge. Att Creation street dumpar i lågvolym marknad pekar på att man är inte duktig ragga finansiärer, 1år bara på börsen man måste ge företaget 2-3 år innan man kan börja körda frukt.

Jag inte imponerad hur det drivs nu men de få lite tid på sig förbättra sig och inom 1-2år lär jag bli nöjd.. nu har jag inga större förväntningar
2020-01-22 15:06 IP: MSyaaypkC
..så är det ju helt dött.. förhoppningsvis så arbetas det på med positiva saker bakom kulisserna.
2020-01-22 11:28 IP: MSyaaypkC
Om det kunde komma in några kapitalstarka investerare som fick en riktad emission till en något högre teckningskurs. Det skulle skapa förtroende hos mig.
Game Chest Group / Vore kul se 2kr igen / Vore kul se 2kr igen
2020-01-22 09:28 IP: SVwJ6IXig
Det var ett tag man handlat under 3kr . Vore kul om Creation street flyttar sina positioner under 3kr så man få handla mer, har man ingen tålamod tycker jag att de bör gå med förlust och inte sälja till rådande kurs :)

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -