På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

Tier1:an

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
InCoax Noobster 21-02-05 22:33
Intressant att även Verizon finns med I styr. Bondis 21-02-02 10:54
Tier1:an Claben 21-02-01 20:04
1/1
2021-02-05 22:33
Jag sålde av mycket av mitt innehav idag eftersom jag behöver kapital till Gabather nästa vecka om kursen dumpar, men jag tror fortsatt 100% på InCoax och har därför kvar en bra bit över 50% av mitt tidigare innehav.

InCoax har mycket innovativa produkter och det blir helt utan tvekan en större efterfrågan när världen kommer igång igen efter Corona. Även nu blir det fler som jobbar hemma och behovet av bra Internet bara ökar.

Framtiden för InCoax ser lovande ut.

Trevlig helg alla!
InCoax Networks / Tier1:an / Intressant att även Verizon finns med I styr.
2021-02-02 10:54
COX vore verkligen spännande. Tack för länken, ser även att Verizon har en repr. i Moca. En kanske lite långsökt tanke men inte helt osannolik är att Jörgen Ekengren kan känna Hans Vestberg, båda har väl bakgrund från Ericsson och Hans kommer från Hudiksvall. Knappast en fråga som VD på Verizon går djupare ner i men en dörröppnare?
2021-02-01 20:04
Jag har i tidigare inlägg resonerat kring vilken Tier1:a som är mest trolig att Incoax har projektavtal med. Precis som nu trodde jag då att det mest troliga att det är en av nedanstående

Cox Communication
Comcast
Charter Communications

De är de tre största kabel-operatörerna i USA och Incoax distributionspartner i USA Technetix har alla dessa tre bolag som kunder.

Det jag lade märke till idag vilket ni får ta med en nypa salt är att Jörgen Ekengren sitter i styrelsen i MocaAlliance, vilket inte var något nytt. Men det som är lite intressant är att han sitter där tillsammans med bl a Kinney Bacon från Cox Communication. Det är ju inte långsökt att tro att de har en bra relation och Kinney fått intresse för Incoax produkter.

http://www.mocalliance.org/about/board.htm
Värdepapper Senast bet. % idag Senast bet. vid publicering % sedan dess
InCoax Networks 6,22 -9,86% 6 3,67%

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -