Vi får se

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
Vinet var utmärkt som vanligt dudde 20-04-15 11:17
Lite substans stonk 20-04-15 11:13
Vi får se En klok man 20-04-15 11:05
1/1
Asarina Pharma / Vi får se / Vinet var utmärkt som vanligt
2020-04-15 11:17 IP: 4Th62XvG8
Tack för ett mer nyanserat inlägg. Jag var kanske lite hård i mitt omdöme men nu uttryckte du dig bra.
Visst finns lite risk att man hamnar i ett ljusblått flow o får ha ögonen öppna.

Ha en bra dag
Dudde
Asarina Pharma / Vi får se / Lite substans
2020-04-15 11:13 IP: DNyNTBGYE
Vi alla gör vår bedömning, risk vs reward.

Uppskattar att du försöker komma med en nyanserad bild och det är lätt att en aktie som denna blir haussad.

Frågan är om man vill syna eller inte och det i sin tur avgörs på fundamentet.

Skulle du vilja elaborera och ge lite substans till varför du tror att det är toppen och baserat på vad som är presenterat. Du nämner även "sell on news", vad tror du chanserna är för bra vs dåliga resultat?
Redigerades 2020-04-15
Asarina Pharma / Vi får se / Vi får se
2020-04-15 11:05 IP: tmv+PlXN6
Att läsa ett message board likt Asarina är som att se CNN försöka intervju Trump, de gör allt för att uppnå sina personliga mål, både vad gäller ära och berömmelse men också för ersättningar på sitt bankkonto.

Nu säger jag inte att alla är sådana här, men det är otäcka tendenser, psykotískt blint irrationellt flockbeteende. Då får jag ta rollen som Trumpmannen så flocken sansar sig lite. The good sheppard you know.

Uppskattar en bra ledningsgrupp, en vettig produkt och försäljning (här dröjer det såklart) men är inte den som köper på toppen, det är risk att man gör det nu. Det kan lika gärna bli en sell on news. INGEN vet. Ingen.

Några av är skall ändå ha credd för allt jobb ni lägger ned, har hänt att jag fastnat i en aktie också och gapat lite väl högt.

dudde - njut av vinet från Ronda, Spanjorerna behöver vår hjälp, inte många slantar in relaterat till turism nu.

Lycka till mina besatta vänner

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -