På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

*Off-label indication for the treatment of IgAN??

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
Idioten Benjamino 21-09-14 21:07
Hur orkar ni diskutera Tåbias 21-09-14 20:53
@Mogul ang Budenfalk Entocort® mm BuyAndHold 21-09-14 20:33
Re buyandhold Callinhome 21-09-14 20:14
Du fiskar efter halmstrån som vanligt Jmania 21-09-14 19:58
Svar; MOGOL 21-09-14 19:54
*Off-label indication for the treatment of IgAN?? BuyAndHold 21-09-14 19:21
1/1
2021-09-14 21:07
Denna idioten som blockerar varje medlem på twitter som ifrågasätter hans idiotiska påståenden är bara löjlig.
2021-09-14 20:53
Med B&H, han är en så kallad självutnämnd expert, som tror sig veta bättre än hela Caltx. Bara löjligt.
CALTX / *Off-label indication for the treatment of IgAN?? / @Mogul ang Budenfalk Entocort® mm
2021-09-14 20:33
Jag har sett den intervjun tidigare och det märks tydligt att hon hamnade i försvar.

Det finns studie, så det är lögn det hon säger. Ganska stor studie. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7329020/

Dosering är därför redan provat, likaså biverkningar är dokumenterade. Effekt har uppnåtts. Det finns många exempel på Off-label use i USA, så det är bara svammel. Det finns inget som är visat hur signifikant bättre nefecon levererar budesonide, jmf Budenfalk och Entocort®. Visa gärna en jämförelse. Kostnaden för Entocort® i USA är låg och kanske jämförbar med egenkostnad för dyra läkemedel. Reimbursement spelar mindre roll om Off-label är otroligt billiga.

Min åsikt
Redigerades 2021-09-14
2021-09-14 20:14
Bra då vet vi! Vad är nästa steg? Avveckling av bolaget? Aggressiv ansökan om konkurs? Du har inte nämnt inflationen som spökar i USA? Är börskrachen på G? Accelererar växthuseffekten mer än till och med PR teamet bakom Greta förutspått? OMX neg 20% I morgon? Ska jag sälja huset och blanka vixen? Så vad säger du, -95% vid godkännande och +5 vid nekat? Nästan 12k ägare på avanza? Stämmer ens den uppgiften? 😗
CALTX / *Off-label indication for the treatment of IgAN?? / Du fiskar efter halmstrån som vanligt
2021-09-14 19:58
Allt indikerar att prissättningen blir högre än nuvarande antagningar från analytikerna, det är bara att kolla senaste indikationer från senaste quarterly call
Min åsikt
Redigerades 2021-09-14
CALTX / *Off-label indication for the treatment of IgAN?? / *Off-label indication for the treatment of IgAN??
2021-09-14 19:21
Entocort® idag. *

*Off-label indication for the treatment of AIH.

Vid ev godkännande av Nefecon blir Entocort® kanske
*Off-label indication for the treatment of IgAN

Cost per year (£) Budesonide Entocort® 6 to 9mg orally per day: £794.97

Prissättning och upptag blir intressant att se, om Nefecon blir godkänd. Kan kanske bli en besvikelse. Så lycka till ni som tror på en fantastisk uppgång.

Källa pris: Scottish Medicines Consortium

Min åsikt.
Redigerades 2021-09-14

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -