Fingeravtryck

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
grodsjön tobhe3 20-06-02 14:16
Fingeravtryck grodsjön 20-06-02 13:11
1/1
2020-06-02 14:16 IP: C64QYG7a8
-Jag köpte en Samsung A51/2020 som extra mobil på resan och hoppas innerligt att Precise inte är inblandat i Biometricen i nämnda mobil (försäljaren visste ju inte vem som levererade mjukvaran) men min Huawei p30 kan jag konstatera är överlägsen inom fingerprinten..

Japp, du har rätt, då behöver Samsung uppdatera mjukvaran om det är fel på sensorn alt mjukvaran, gör en felanmälan!
Redigerades 2020-06-02
2020-06-02 13:11 IP: haeE8xPi5
Tobbe jag har flera mobiler som jag jämför med
Såsom Samsung P10 2 st Iphone och där har jag inte haft åldersrelaterade problem
Men visst jag kan ha fått en skog måndags exemplar men jag ber er att skaffa en ni också så vi får lite bredd på uppfattningarna visst är det för galet att man inte vet 100% om Pb är inblandat i dessa lurar, hur tänker man, vi kan liksom inte stödja Pb genom inköp det kan ju lika väl bli att vi stöder konkurrenten när vi inhandlar nästa lurar
Kan det vara att de är så enbarmeligt billiga att de lever på volymen och inte på kvalitén därför vill ingen skylta med pb finns ju ingen annan förklaring

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -