På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

Dagens läge och kurs.

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
Tack Per Seipel 21-01-14 12:20
Dagens läge och kurs. benson 21-01-13 19:07
1/1
2021-01-14 12:20
för att du delar med dig av din uppfattning ditt inlägg. Jag har följt bolaget och har aktier men är inte lika insatt ännu som i en del av mina andra innehav. Därför är det värdefullt att få mer initierade ägares syn på läget;) Hur bedömer du den andra produkten?
Redwood Pharma / Dagens läge och kurs. / Dagens läge och kurs.
2021-01-13 19:07
Vi hade tidigare en mycket duktig skribent på detta forum som uttryckte tveksamheter då fas2 resultatet redovisades i mars. Och det blev nog problematiskt när man inte kunde påvisa tydligare skillnader gentemot kontrollgruppen i testet, som ska vara placebo, och den aktiva substansen, RP101. Att Intelligelen också ger lindring är i efterhand en gåva, men initialt något som jag tror skapade förvirring. Trots att RP101 i tidigare resultat i USA visat sig vara positiva, räckte tydligen inte detta för marknaden, varken för aktien eller för att lyckas ro ihop ett avtal. Vad Coronan hade och har för betydelse vet jag inte, men nu har man i o m det senaste PM redovisat en fördjupad studie vars resultat står sig mycket bra jämfört med existerande produker och deras testresultat. RP101s skillnad gentemot Intelligel har också på ett tydligare vis redogjorts. Vi har nu två produkter och nu kommer RW att fortsätta sina samtal med intressenter och jag är för egen del mycket optimistisk inför framtiden. Men jag äger också en för min del en stor post i företaget.

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -