imint, jag hoppas verkligen att Hamnoi och Prisma fick in dig på rätt spår, det vill säga att du ska agera på ditt skickliga detektivarbete.
"Så derfor tør jeg nå heller ikke kjøpe/selge aksjer."
Vill du nödvändigtvis diskutera med Nordnet så gör det innan börsen öppnar så att du inte spiller din tid. Du verkar genuint snäll, och återigen tack så mycket för all info.
Men du är värd att profitera på all din kunskap och research. Jag är tekniskt ignorant, så jag kan inte backtracka din process men det finns kanske en risk att någon är kapabel att göra det.
Unnar dig att köpa fler aktier till denna "billiga" kurs innan fler får nys om ditt scoop.
Och som sagt, vill du prata med Nordnet så gör det men du är hur fri som helst att handla hur mycket eller lite IMINT-aktier du vill.
Nästa gång du finner något liknande skulle jag rekommendera att vänta tills du själv har agerat och sen låta oss på forumet få ta del av dina upptäckter (om du orkar såklart). Det är en snygg gest av dig, men det känns orättvist att du själv imint inte ska stå först i kö i morgondagens handelsöppning.
Tack för allt imint!