På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

Verkar som att ingen vill va kvar och säljer till vilket pris som helst

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
Ja jo du har så klart rätt Vargtassa 21-03-24 15:23
ner 20% ppeerroollaa 21-03-24 15:09
Haha jorå, över 20% ned på en månad Vargtassa 21-03-24 14:35
se så vargen ppeerroollaa 21-03-24 14:27
Verkar som att ingen vill va kvar och säljer till vilket pris som helst Vargtassa 21-03-24 14:19
1/1
2021-03-24 15:23
och nog tänker jag sitta med posten ett tag, har även fyllt på lite idag. Köpte uppåt men det visade sig inte Gabather tycka om, men kände jag ville stötta kursen, tji fick man för det :)

Känns som de här inställda "robotarna", ja programmen, är envist inställda på att sälja nedåt nu igen. Nåväl, har gav under 5,60 så det får duga så länge. Lastar på mer nedåt 5,20 om den dippar dit. Fan vet med Gabather?

Jag förstår dock ändå att det surar ur här, när det är knäpptyst från styrelse. Inte så att man vill göra reklam för Gabather inte, beklagligt. Speciellt en sådan här vecka då TO ska lösas in.

Det finns inget driv, ingen energi och det har det inte gjort på länge. Jag upplever det så i alla fall. "Men varför köper du då?"

Ja...alltså Gabather är ju VÄLDIGT billig, just därför.

2021-03-24 15:09
Man blir alltid förbaskad när man hoppar på "som man själv tycker" lågt ner på aktiekursen så sjunker skiten ännu mer...så jäkla trist att man inte väntade... Men 5,50kr för Gaba e jo tokbilligt och din chanspost måste du ger mer än 1-2 dagar :) Den kommer stiga rejält "i shit you not"
tålamod
2021-03-24 14:35
det är att toksjunka det, utan dåliga PM, detta beror så klart på total brist på förtroende och tålamod vad det gäller styrelse.

Att TO:n brinner inne är väl känt sedan länge? Vem tecknar sånt då kursen surar varje dag i en månad? Att styrelse inte bryr sig i detta är också uppenbart. Och har varit uppenbart SÅ många gånger tidigare.

Börsvärdet ligger på bara 73 miljoner nu med denna kurs, trots avslutad FAS1 osv. Talar väl sitt tydliga språk hur det här företaget sköts.

Tur man bara köpte en chanspost, blev just påmind om vilken surdeg och slukhål Gabather är.

Börsvärdet nere på bara 73 miljoner nu, trots lyckad och avslutad FAS1 osv. Säger väl det mesta om hur det här företaget sköts.
Redigerades 2021-03-24
2021-03-24 14:27
toksjunker....är lite att ta i...omsättningen idag är ca 100´aktier inte så mycket men håller med dig fullständigt i resten.
När går TO ut..., vilken datum? Om den bränner inne? Då lär det sjunka ännu mer tror nog folk kanske o säljer nu hm
Gabather / Verkar som att ingen vill va kvar och säljer till vilket pris som helst / Verkar som att ingen vill va kvar och säljer till vilket pris som helst
2021-03-24 14:19
kursen toksjunker, undrar vad det skickar för signaler till styrelse och ledning?

Nä just ja, det skiter man tydligen högaktningsfullt i. Har man ju gjort tidigare. Den utlovade förbättrade kommunikationen måste ju gå till historien som ett av de största skitsnacken på börsen.

Men låt skiten sjunka, drabbar ju bara aktieägarna, för jag antar att de styrande sitter med NOLL aktier?

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -