Holm affärsängeln

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
Nexams kommunikation ad rem 19-07-09 18:20
Holm affärsängeln blofeld 19-07-09 12:44
1/1
2019-07-09 18:20 IP: WaDpgEccO
Jag vet inte om det du beskriver är en är en medveten strategi hos Holm eller om det bara ser ut så.

För mig är det i alla fall uppenbart att Holm och troligen hela styrelsen och ledningen inte förstår hur man måste informationsmässigt skapa en vision och marknadsföra företaget med denna. Det måste ske parallellt med marknadsföringen av dess produkter. För mig nu ledningens arbete och budskap alltför tekniskt nördigt. Om jag inte redan sedan många år vore förhållandevis stor aktieägare skulle jag aldrig våga köpa idag om jag inte visste att de är på gränsen till genombrott. Men hur skall en ny köpare veta det? Och hur skall han våga tro på det med den informationspolicy som företaget envisas med och den historia företaget har?

Det bästa Holm kan göra nu är att engagera en extern informationskonsult. Kompetensen finns inte inom företaget!
Värdepapper Senast bet. % idag Senast bet. vid publicering % sedan dess
Nexam Chemical Holding 8,06 -0,25% 7 15,14%
2019-07-09 12:44 IP: 0BTEKOfLC
Medans Holm sitter i sittbrunnen och njuter av en bok och har full koll på var nexam är och vad som komma skall,sitter vi ägare sedan flera år tillbaka i en tråkig sits.

Nu skall det vara nyhetstorka fram tills den riktade emissionen kommer,så herrarna får aktier riktigt billigt.

Anledningen till riktad apportemission kommer att vara att förvärvet måste ske fort.

De har ju flaggat om att de troligen måste göra förvärv för att klara efterfrågan,så varför inte göra företrädes emission nu.

Holm har vilselett oss från dag ett,tragiskt att sådant här bara får passera.
Ni som har varit med ett tag har säkert snappat upp alla uttalanden morin,spetz och Holm gjort.

Och ni som skriker att jag skall sälja eller anmäla till FI kan jag svara att jag har bett FI Syna personer/bolaget sedan en tid tillbaka.

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -