På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

Hmm

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
Dagens kurs ligger rätt enligt mig + emission Enovic73 21-03-26 14:12
Ja Findstuff 21-03-26 13:38
Gawdzilla Mauro 21-03-24 14:09
Re mauro Gawdzilla 21-03-17 20:41
Hmm Mauro 21-03-17 18:12
1/1
Mavshack AB / Hmm / Dagens kurs ligger rätt enligt mig + emission
2021-03-26 14:12
Därför för det räcka 1.5 milj aktier för min del just nu. 25% av portföljen.
Det är inte lägre kurs med tanke på utspädning på ca: 25% efter information om emissionen.
Vi kommer ligga på dessa nivåer utan några nya nyheter tills emissionen är klar.
2021-03-26 13:38
du har fortfarande möjligheten att köpa till en lägre kurs än de som deltar i den riktade så förstår faktiskt inte ditt resonemang ? Du hade med andra ord hellre sett en vanlig FE till en lägre kurs om jag förstår dig rätt?
Mavshack AB / Hmm / Gawdzilla
2021-03-24 14:09
Jag förstår inte riktigt hur du menar?

Jag känner mig inte blåst av ledningen.

Jag undrade bara vad som var så positivt i detta pm med att bli utspädd över 27% när man inte får delta i emissionen.

Och vem skulle annars köpa aktierna frågar du.
Jag skulle säga vi aktieägare så får man oxå vara med på tåget att tanka på rea o inte bara sitta snällt o bli utspädd.

Men det blir säkert bra i slutändan.

Mavshack AB / Hmm / Re mauro
2021-03-17 20:41
Det går väl inte säga ”åh nej vi blir blåsta av ledningen igen” medans man sitter på innehav.

Vem ska köpa det då
Redigerades 2021-03-17
Mavshack AB / Hmm / Hmm
2021-03-17 18:12
Jag undrar vad som är positivt med detta pm som några eller kanske till o med flera tycker.

Min första reaktion säger att bolaget spär ut aktien med 27% i en riktad EM men jag får inte möjlighet att fylla på billigt själv.

Vad är positivt i detta? Förutom kapitaltillskott till fortsatt expandering och marknadsföring.

Någon av annan åsikt som vill ge en förklaring.

Mvh

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -