På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

Hur ligger det till

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
Bulldozer Alsufouh 21-03-23 08:59
Var är Ericsson?? Lugnåfin 21-03-22 22:11
Låter väldigt rimligt! FutureCapital 21-03-22 21:34
Ok Bulldozer 21-03-22 21:28
Svaret finns i dagens pm. Läs! Magkänsla 21-03-22 21:11
Hur ligger det till Bulldozer 21-03-22 19:34
1/1
2021-03-23 08:59
Rätta mig om jag har fel, vad jag förstod så behöver man något tillstånd/någon lösning gällande datalagringen i UAE. Jag har för mig att Christer pratade om det på konferens callet.

Utöver det :"Även om det återstår några interna och externa marknadsföringsprocesser och förberedelser, är det mycket glädjande att nu ha nått ytterligare en betydelsefull milstolpe i kommersialiseringen av Actiste-portföljen. "
Värdepapper Senast bet. % idag Senast bet. vid publicering % sedan dess
Brighter 1,24 0% 1,32 -6,06%
Brighter AB / Hur ligger det till / Var är Ericsson??
2021-03-22 22:11
Borde inte Ericsson redan klarat av detaljen med telekommyndigheten, oavsett land, för länge sedan. Det är ju deras lösning.
Brighter AB / Hur ligger det till / Låter väldigt rimligt!
2021-03-22 21:34
Jag håller med dig, vid minsta antydan om att försäljningsdrevet kickar igång bör BV motsvara runt 3kr/aktien. Om processen äntligen visar sig avspegla samtliga Brighterägares dröm, alltså nöjda kunder samt ökad efterfrågan så blir kurs-resan brutal. Kan vi komma att nå den berömda guldpengen redan 2021 om nya ledningen spelar ut korten rätt denna gång??
2021-03-22 21:28
Jag har blandat ihop det med Saudi där dom fortfarande väntar på besked från landets telekommyndighet.
Borde inte va långt borta där heller kan man ju tycka
Brighter AB / Hur ligger det till / Svaret finns i dagens pm. Läs!
2021-03-22 21:11
Magkänslan säger miljard värdering vid första ordern.
Dvs kurs runt 3 kr även vid en liten testorder.
Brighter AB / Hur ligger det till / Hur ligger det till
2021-03-22 19:34
Nån som är mer insatt,
Vad gäller nu för Uae är all tillstånd på plats och bara sälja nu som gäller?
Det va väl nåt tillstånd om nåt med information med deras telemyndighet eller liknande som saknas eller va det nåt annat land?
Tacksam för svar

Redigerades 2021-03-22

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -