På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

Brighter

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
@Andreas* SUNHAPPY 21-03-10 15:07
lock på 1,38 why? Andreas* 21-03-10 13:42
Det verkar Floydman 21-03-10 13:31
Ett par år sedan. Ziggezage 21-03-10 12:15
Förstår fortfarande inte Andreas* 21-03-10 12:03
Helt enig med klättrare jasoe 21-03-10 11:03
Håller med dig ( Nästan ) En dag 21-03-10 10:59
Brighter klättrare 21-03-10 10:51
1/1
Brighter AB / Brighter / @Andreas*
2021-03-10 15:07
Varför så bråttom?
Själv har jag satt kurslarm på 2kr, det tror jag att vi passerar innan Påsk 🐣.
Kanske högre kanske lägre, läs Edison analysen och ta det lugnt, själv räknar jag inte med 3.67 före November men blir det tidigare tja då blir ingen annan gladare än jag.

CT har en fin strategi tror jag, och den lyder nog så här: Lova inget utan överraska marknaden istället. Det är min tolkning, hur ni andra vill tolka det får ni göra som ni vill.

Edison analysen är mild, mild är bra då landar vi mjukt.
Brighter AB / Brighter / lock på 1,38 why?
2021-03-10 13:42
Varför släpps inte kursen upp ovan 1,38kr!?

Mkt märkligt... Vi borde stå i 5kr nu. Nåja jag ska skratta alla dagar hela livet när vi passerar hundralappen...

Jag är lååångsiktig här om det inte framgår ;)... Köpt för 5kr, 10kr och allt därimellan så nu är de bara grus kvar av cashen. Inget man säljer liksom. Det får bli noll eller guld och diamanter
Värdepapper Senast bet. % idag Senast bet. vid publicering % sedan dess
Brighter 1,203 -0,82% 1,37 -12,19%
Brighter AB / Brighter / Det verkar
2021-03-10 13:31

Ac så trist att äga en Actiste

Ja man kan ju ställa sig frågan hur kommer det sig att Actiste inte säljs per automatik, man behöver ju inte ens vara uppkopplad mot vården, som det skrivs hela tiden, märkligt kan man tyck.

Vad är problemet om det nu finns något problem med produkten ???

Mvh Floydman ha det gott :=)
Brighter AB / Brighter / Ett par år sedan.
2021-03-10 12:15
Hade din kommentar varit lika giltig. Är det "en hund begraven"?
Brighter AB / Brighter / Förstår fortfarande inte
2021-03-10 12:03
Trögheten frö BRighter. Li v o n g o har visat vägen. Brighter har en bättre produkt och det är liksom inget nytt vaccin med massastudier som ska bevisa noll biverkningar.
Det är en färdigutvecklad världens första IoT medtech produkt!!

Kom igen nu se till att få till SÄLJ SÄLJ SÄLJ nån gång, allt är ju klart i 3st stora marknader!!!

Enerverande är bara förnamnet... Men jag tror det kommer lossna och när det gör det blir detta värt alla år av slita håret väntan... Nu också när de har fler ben som röner framgångar de också.
Värdepapper Senast bet. % idag Senast bet. vid publicering % sedan dess
Brighter 1,203 -0,82% 1,37 -12,19%
Brighter AB / Brighter / Helt enig med klättrare
2021-03-10 11:03
Kursen är av olika anledningar så enormt nertryckt så att vid minsta lilla positiva PM kommer den nertryckta badbollen att studsa upp kraftigt...

Och om det kommande positiva PM:et handlar om en initial order i något av fokusländerna så kan det bli en kursresa av sällan skådat slag... :-)

Tror personligen att vi med lätthet kan gå till 4-5kr på ett PM om en inital order av 10.000st enheter till UAE/Saudi/Indo. Det är ett litet tecken på att produkten faktiskt går att sälja som marknaden väntar på och när detta kommer så går det väldigt fort uppåt...

Den stora frågan just nu är väl NÄR det händer..!!?
Brighter AB / Brighter / Håller med dig ( Nästan )
2021-03-10 10:59
Oavsett pengar i kistan eller hur många PM där kommer så kommer inget att hända innan rätt PM
kommer. Visst kan vi gå upp mot 2 kr utan PM om försäljning men om vi skall upp till rätt nivåer
så behövs det en första order.

Kursen kommer ligga här nere fram tills då.
Brighter AB / Brighter / Brighter
2021-03-10 10:51
Anledningen till varför vi inte gick upp mer på alla fina nyheter tidigare var ju att en förmodad nyemission låg som en blöt filt över kursen. Nu är den risken borta och vi har en massa pengar i kassan med en säck med fina PM senaste tiden. Blir förvånad om vi inte når över 2 kr inom snar framtid. Får vi fler fina PM så tror jag vi drar väldigt mycket mer nu när cash finns i kistan.

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -