På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

Rekar håna inte dem köper Kancera. Visst kan det i slutänden bli en galet bra investering och inte galet vilket du anser.

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
Re:Härvan NeMi 21-10-22 10:17
japp.. härvan 21-10-22 09:59
ReKar. Hej på dig. Jag missuppfattade ditt inlägg. Visst kan Kancera bli en galet bra investering ? Aktie1 21-10-22 09:56
Aktie1 Rekar 21-10-22 09:47
Rekar håna inte dem köper Kancera. Visst kan det i slutänden bli en galet bra investering och inte galet vilket du anser. Aktie1 21-10-22 09:12
1/1
2021-10-22 10:17
Tänkte bl.a. på datum för BIOkonferens som Kancera ska medverka på. Kanske Covid-datan ska presenteras? Några fler viktiga datum att hålla sig informerad om?

2021-10-22 09:59
Intressant, håller med och upplevde inte inlägget som ett hån.
Tvärtom, riktigt roligt var inlägget, då härvan tolkade
att köpet skett ev. med bitcoins 😃
Sen är ju skillnaden mellan galet och genialiskt hårfin 🧐

Nemi, Vilka hålltider tänker du på, finns väl allt ute redan?
Kancera AB / Rekar håna inte dem köper Kancera. Visst kan det i slutänden bli en galet bra investering och inte galet vilket du anser. / ReKar. Hej på dig. Jag missuppfattade ditt inlägg. Visst kan Kancera bli en galet bra investering ?
2021-10-22 09:56
ReKar. Hej på dig. Jag missuppfattade ditt inlägg. Visst kan Kancera bli en galet bra investering ?
2021-10-22 09:47
Vad menar du?! Det var inget hån, utan jag tyckte ärligt att det var ett väldigt fint köp. Hmm...jag passar mig för att använda ordet "Galet" framledes eftersom det lätt misstolkas.
Kancera AB / Rekar håna inte dem köper Kancera. Visst kan det i slutänden bli en galet bra investering och inte galet vilket du anser. / Rekar håna inte dem köper Kancera. Visst kan det i slutänden bli en galet bra investering och inte galet vilket du anser.
2021-10-22 09:12
ReKar håna inte dem köper Kancera. Visst kan det i slutänden bli en galet bra investering och inte galet vilket du anser.
Du är väl kvar för du tror på Kancera ?
Redigerades 2021-10-22

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -