fractalking

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
fractalking Alba 19-11-27 14:55
Alba fractalking 19-11-27 14:10
fractalking Alba 19-11-27 14:08
Alban fractalking 19-11-27 14:04
fractalking Alba 19-11-27 13:58
1/1
Kancera AB / fractalking / fractalking
2019-11-27 14:55 IP: 6hacSgb8K
"För att ha sålt ut lägger du väldigt mkt tid 24/7 på en aktie du "hatar"."

Vad är det som du inte förstår? :)) Kan du inte läsa en endaste mening i mina inlägg utan att vrida det fel, så förklarar ju det alla dina andra inlägg också! Eller är du efter..iven?

Ja, Olin säger att de har "två händer" fulla med intressenter. Har du sett någon som vill kliva in i bolaget? Det är ju inte jättedyrt, sett till kassan och marknadsvärdet! :)) :))

Olin säger ju mycket, det är sant. Redan 2011 sa han fantastiska saker. Kommer du ihåg?
På den vägen har det varit, år efter år, emission efter emission...:))

"Vilka mål har bolaget på ett par års sikt och när beräknar ni att börja tjäna pengar?

Vårt mål är att börja tjäna pengar under 2013/14. Då skall vår nuvarande ”pipeline” av läkemedelskandidater ha levererat affär och utvecklingen av nästa generation av läkemedelskandidater är i full gång."

https://www.axier.se/bors-marknad/Kancera,-spannande-bolag-med-angelagen-marknad
Redigerades 2019-11-27
2019-11-27 14:10 IP: uLjx2WoCu
Tror faktiskt inte han bryr sig.

Ingen kommer klaga när slutmålet nås, alla älskar en vinnare. Förutom du som sålt ut förstås :))))

För att ha sålt ut lägger du väldigt mkt tid 24/7 på en aktie du "hatar".

Du tycker själv inte det är lite kontroversiellt? Lite gulligt att du säger dig vara aktiv här för min skull.

Potentiellt slutmål i den här fasen

https://youtu.be/CKjKyillfk4?t=15587

"- lansering kan man inte göra själv.. har ni diskussioner med en större partner redan nu? eller vill man vänta.. fas 2..

- vi har som jag säger kontinuerliga .. en handfull.. två händer fulla .. med läkemedelsbolag.. när det gäller när man verkligen bestämmer sig för att kommersialisera så bygger ju det på en optionsaffar.. oftast.. i det här fallet.. i den här fasen*..

- och då kommer man få se någon sorts pressmeddelande?

- absolut"

* I den här fasen: Kancera drev Fas 1b vid intervjutillfället.
Redigerades 2019-11-27
2019-11-27 14:08 IP: 6hacSgb8K
"FKN släpptes billigt
Om projektet fick bäring skulle prislappen tas igen. Detta är enligt mig "bryggfinansieringen" är helt övertygad att det är 36M aktier"

Det du skriver innebär att Olin ljugit aktieägarna rakt upp i ansiktet (om dina fantasier visar sig sanna).

Jag kan tycke/tro mycket om Thomas Olin. Men att han skulle brännmärka sig själv på marknaden under all framtid, det tror jag verkligen inte.
2019-11-27 14:04 IP: uLjx2WoCu
Kort sagt

FKN släpptes billigt
Om projektet fick bäring skulle prislappen tas igen. Detta är enligt mig "bryggfinansieringen" är helt övertygad att det är 36M aktier

Ägarlistan får du kolla själv. Tänker inte bjuda på den din latoxe. Svaren finns i mina fg inlägg. Kan garantera att det stämmer.

Har svarat på samtliga. Det är ditt spam/baisse behov som begränsar din läsförståelse.
Redigerades 2019-11-27
2019-11-27 13:58 IP: 6hacSgb8K
Har ställt flertalet frågor till dig idag, som fortfarande är obesvarade. Har du inte sett dem bland alla hausse-inlägg? Eller är det som jag tror, det finns inget svar?

Kom igen nu, ge ett vettigt svar på mina högst relevanta frågor?

Vem skulle anse sig behöva en corner?

Det du skriver, antyder att bolaget med Olin/Nerpin i spetsen är delaktiga i detta, vad skulle s.a.s deras incitament i den här historien vara, mer än att de själva blir utspädda typ 50%?

Tycker mig läsa mellan raderna både från dig och härvan att Acturum är en sannolik corner-spelare, vilket (som ovan) då också innebär att Olin/Nerpin är delaktiga. Men varför? Acturums deal var 6M aktier, vilka de fått. Affär är affär...klappat å klart...varför skulle Olin/Nerpin anse att Acturum behöver ha någon ytterligare "kompensation?

Hela ditt resonemang är obegripligt för mig. I synnerhet eftersom det självklara svaret finns rakt framför våra ögon, nämligen att inget BP vill skriva något avtal i nuläget, kassan är tom och behöver fyllas på, dessvärre endast av småsparare eftersom någon större seriös investerare verkar lika svår att "få med i båten" som BP.

fractalking skriver;
"För att inte tala om den där nya storägaren med Nobelkopplingar :) Han verkar ha stenkoll på biobolag som lyckas kommersialisera. Storägare i Mertiva, Alligator (via serpendity) och Diamyd."

Har du något namn? Eller är det ännu en av dina våta drömmar? :))
Redigerades 2019-11-27

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -