fractalking

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
Finansexpert fractalking 19-11-27 13:51
"kingen" Alba 19-11-27 13:50
Det känns lite märkligt om vi skulle kunna Finansexpert 19-11-27 13:44
Finansexpert fractalking 19-11-27 13:33
Alba fractalking 19-11-27 13:32
Gabrielsen Finansexpert 19-11-27 13:31
fractalking Alba 19-11-27 13:25
Grattis fractalking 19-11-27 12:51
fractalking Alba 19-11-27 12:38
Dogg fractalking 19-11-27 12:17
Re: fracktalking Dogwash 19-11-27 12:13
Alba fractalking 19-11-27 12:04
fractalking Alba 19-11-27 12:01
1/1
Kancera AB / fractalking / Finansexpert
2019-11-27 13:51 IP: uLjx2WoCu
En option löser ju det. Köpare kan då ta lite högre risk, betala lite mindre upfront och backa om Fas 2 inte går bra

Scenariot beskrivs av Kancera VD Maj 2019

https://youtu.be/CKjKyillfk4?t=15587

"- lansering kan man inte göra själv.. har ni diskussioner med en större partner redan nu? eller vill man vänta.. fas 2..

- vi har som jag säger kontinuerliga .. en handfull.. två händer fulla .. med läkemedelsbolag.. när det gäller när man verkligen bestämmer sig för att kommersialisera så bygger ju det på en optionsaffar.. oftast.. i det här fallet.. i den här fasen*..

- och då kommer man få se någon sorts pressmeddelande?

- absolut"

* I den här fasen: Kancera drev Fas 1b vid intervjutillfället.
Redigerades 2019-11-27
Kancera AB / fractalking / "kingen"
2019-11-27 13:50 IP: 6hacSgb8K
Wow. Imponerande självinsikt :))

"Bra då har du tagit beslut. Håll då käft och stå ditt kast :) Visa lite karaktär för en gångs skull.

Ditt frekventa baissande och personangreppande speglar att du är allt annat än lugn med ditt beslut. Vad du än hittar på så är dina handlingar tydliga."

Personangrepp? Och...den sista meningen skulle man slänga i retur i sånt fall, med en liten ändring...ett ord :)) :))

Ditt frekventa haussande och personangreppande speglar att du är allt annat än lugn med ditt beslut. Vad du än hittar på så är dina handlingar tydliga.

PS! Jag är fortfarande aktieägare (dock betydligt mindre). Så...jag kommer fortsätta kommentera händelser i bolaget och bemöta trollande och hittepå-fantasier från dig. Allt i syfte att haussa aktien.
Kancera AB / fractalking / Det känns lite märkligt om vi skulle kunna
2019-11-27 13:44 IP: vXS/ECTaM
Se det där innan pm kom ut.
Jag utesluter dock inte att något händer innan ASH.

Har inget hänt när vi går förbi årsskiftet så tror jag dock det lär bli NE för hela slanten.

Förmodligen/förhoppningsvis så är anledningen att betalning vid lyckad fas2 är så mkt större än vid fas1b.
Kancera AB / fractalking / Finansexpert
2019-11-27 13:33 IP: 3AA0A2lcy
"Frågan är om Astra vill släppa iväg Kancera till ASH utan att ha bokat FKN."

Kolla på nypublicerade Fractalkine patentet

Registrerades 21/11
Ägarbyte 22/11 enligt loggen??

Någon som har annat nypublicerat WIPO patent att jämföra med? Mest troligt formalia men om jämförbart nypublicerat patent inte har ägarbyte så uppstår intressant läge.
Redigerades 2019-11-27
2019-11-27 13:32 IP: 3AA0A2lcy
Bra då har du tagit beslut. Håll då käft och stå ditt kast :) Visa lite karaktär för en gångs skull.

Ditt frekventa baissande och personangreppande speglar att du är allt annat än lugn med ditt beslut. Vad du än hittar på så är dina handlingar tydliga.
Kancera AB / fractalking / Gabrielsen
2019-11-27 13:31 IP: vXS/ECTaM
Frågan är om Astra vill släppa iväg Kancera till ASH utan att ha bokat FKN.

Insynen lär dom ha pga Gabrielsen.
Detta är ju bara mina tankar men dom stod som medförfattare för ng månad sen. TO har bekräftat att många intressenter finns.
Tillkommer då cancer för FKN så kanske ng andra sidan av Atlanten slår till å Astra har missat sin chans...
Kancera AB / fractalking / fractalking
2019-11-27 13:25 IP: 6hacSgb8K
"Till din realiserade förlust :) 400k aktier inte sant?"

Hur var det med grundskolematematiken. Har inte gjort någon större förlust än vad du gjort. Jag kommer däremot ha möjligheten (om jag vill) att köpa tillbaka fler aktier till samma pris.
Kallas för vinst! :)) :))

"För att inte tala om den där nya storägaren med Nobelkopplingar :) Han verkar ha stenkoll på biobolag som lyckas kommersialisera. Storägare i Mertiva, Alligator (via serpendity) och Diamyd."

Har du något namn? Eller är det ännu en av dina våta drömmar? :))

PS! Jag sa inte att jag sålt allt! :))
Redigerades 2019-11-27
Kancera AB / fractalking / Grattis
2019-11-27 12:51 IP: 3AA0A2lcy
Till din realiserade förlust :) 400k aktier inte sant?

Min analys för dig är att du kommer fortsatt hacka i forumet. Ju närmare ASH 7-10 December vi kommer desto värre och nervösare kommer du bli.

Kancera verkar ytterst hemlighetsfulla med ASH vistelsen 7-10 Dec. Lite märkligt med tanke på rekordmånga 3 st (!!!) publikationer blandat ROR och FKN. Inget PM alls. Sen har det tydligen pågått studier som blev klara Q3 vilka Kancera mörkat, troligtvis för exklusivitet till ASH. ROR projektet har varit tyst i flera år för att nu skylta med nya KAND571C

Dessutom var det tydligen viktigt att rekordtidigt föreslå fullt garanterad NE. Kanske inför USA vistelsen? Var väl lite bråttom...

För att inte tala om den där nya storägaren med Nobelkopplingar :) Han verkar ha stenkoll på biobolag som lyckas kommersialisera. Storägare i Mertiva, Alligator (via serpendity) och Diamyd.

Ovanstående analys kommer jag bemöta varje inlägg du skriver med :)
Redigerades 2019-11-27
2019-11-27 12:38 IP: 6hacSgb8K
"Frågan är var du står? Tycker du beter dig märkligt och nervöst. Sannolikt för att du sålt ut och nu försöker manipulera aktien."

Självklart har jag sålt! Inte allt men en betydande del.
Kursen kommer sjunka ner mot 39 öre förr eller senare, det är min fullständiga övertygelse.

Om jag köper tillbaka är tveksamt, vi får se hur det utvecklar sig. Och om jag nu köper tillbaka delar eller hela innehavet jag sålt, så kommer jag få många fler aktier.

Jag har aldrig sovit så gott om nätterna som nu :))
2019-11-27 12:17 IP: 3AA0A2lcy
Bra skrivet.

Kan verka fult agerat av Kancera, visst. Frågan är om de varit tvungna pga press från "någon"?

Tänker på detta ordspråk just nu. Tror det stämmer perfekt.

There is no wine if grapes are not pressed. No perfume if flowers are not crushed. So, don’t be afraid if there are pressures in your life…..It will bring the BEST of you.
Kancera AB / fractalking / Re: fracktalking
2019-11-27 12:13 IP: NEaxNGLjA
Ingen idé övertyga, vissa skribenter tror allt är svart på vitt...

Vi andra tänker lite till och blir belönade i slutändan.

Denna ”plan” har som sagt mycket troligt pågått några år. ner med kursen, de stora kliver in och uppvärderingen kommer....

Fult , ja . Men bara infinna sig i läget och öka om man har möjlighet.
2019-11-27 12:04 IP: 3AA0A2lcy
Är det konstigt tycker du?

Kancera har gjort allt i sin makt att pressa kursen till vad den är idag. Nu är målet troligtvis uppnått då TO3 är dödad och ersatt av "bryggfinansieringen". Hajen nu med på tåget, planerat sen flera år tbx.

Frågan är var du står? Tycker du beter dig märkligt och nervöst. Sannolikt för att du sålt ut och nu försöker manipulera aktien.
Redigerades 2019-11-27
2019-11-27 12:01 IP: 6hacSgb8K
Du kommer aldrig att fatta!

Efter kursras på 35%, nu en kurs på 53 öre (bolagsvärde knappt över 100 milj) så är det fortfarande ingen som vill köpa aktier i Kancera (förutom några troende och naiva småsparare).

Herregud...caset är ju en vidöppen dörr enligt dig!

Vad är det som du inte förstår (och resten av dina "tummetott" följeslagare) :)) :) :))
Redigerades 2019-11-27

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -