fractalking

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
Alba fractalking 19-11-27 12:00
fractalking Alba 19-11-27 11:57
Finansexpert fractalking 19-11-27 11:40
Vad hade hänt om dom släppt 3 pm om ASH? Finansexpert 19-11-27 11:33
Alba fractalking 19-11-27 11:24
fractalking Alba 19-11-27 11:18
1/1
2019-11-27 12:00 IP: 3AA0A2lcy
1. Ingen vet, tror Kancera varit livrädda för TO3 inlösen därav mörkat nyhetsvärden. Kursen gick upp 20%-30% på bara nån vecka innan. Aktien var en potentiell tryckkokare. Kancera livrädda för det då dom ville döda TO3

2. Nej eftersom garanti finns är signalen 61+14M

3. Lägg ner trollandet
Redigerades 2019-11-27
Kancera AB / fractalking / fractalking
2019-11-27 11:57 IP: 6hacSgb8K
"Kursen hade garanterat närmat sig TO3 inlösen. "

Hahaha.....du tror kursen stuckit till över 2kr på ett eller två pm om möjligtvis fler behandlingsområden inom ROR/FKN?

Hur många såna pm har vi sett förr?

Du låter mer och mer desperat...snälla...kan du inte ge oss ett datum för när raketen ska skjutas upp nu igen?

"Kancera behöver nog ha en garanterat stark hand till eventuella möten i USA. Alltid bra inom förhandlingar."

Stark hand? Menar du kassan på 14M kr då? :)) :)) :))
Kancera AB / fractalking / Finansexpert
2019-11-27 11:40 IP: 3AA0A2lcy
Kursen hade garanterat närmat sig TO3 inlösen.

Dock ingen garanti för att den hade uppnåtts och möjliggjort säker finansiering.

Kancera behöver nog ha en garanterat stark hand till eventuella möten i USA. Alltid bra inom förhandlingar.
Redigerades 2019-11-27
Kancera AB / fractalking / Vad hade hänt om dom släppt 3 pm om ASH?
2019-11-27 11:33 IP: vXS/ECTaM
Veckan innan TO3 inlösen?
Med lite kryddad text?
Med ng dag emellan?

Sen med lite rapporter från BIO och Heart i Philly?

Dom har gjort ett val i alla fall och anledningen ser vi snart....
2019-11-27 11:24 IP: 3AA0A2lcy
Skit samma om det är corner eller inte häng inte upp dig på exakt det.

Tänk istället vad 36+6M aktier blir värda om Kancera får till ett Alligator liknande case. 1,7 miljarder värdering. Fas 1b. Översatt i Kancera 7kr per aktie vid 246M aktier i bolaget

Tror inte Olin/Nerpin klagar på det i slutändan. Sen vet man aldrig vilka sidoförmåner som presenteras utanför aktien.

Utspädda 50% tror jag när jag ser det, man har friskrivit sig och kan dra tillbaka NE.

För övrigt är kassan påfylld med 14Mkr nu, att detta kommer konverteras till aktier räknar jag kallt med. Pris 39 öre per aktie.

Hade GCF nyttjats vidare så skulle dom fått in 28Msek istället för bara 14Msek. En väldigt stark anledning att mörka lånevillkoren som med all sannolikhet handlar om betalning i aktier inom nuvarande riktad emission bemyndigande.
Redigerades 2019-11-27
Kancera AB / fractalking / fractalking
2019-11-27 11:18 IP: 6hacSgb8K
Du verkar ha missat mina frågor tidigare idag (alternativt kan du inte besvara dem)

Om du missat dem, så ställer jag dem en gång till :))

Vem skulle anse sig behöva en corner?

Det du skriver, antyder att bolaget med Olin/Nerpin i spetsen är delaktiga i detta, vad skulle s.a.s deras incitament i den här historien vara, mer än att de själva blir utspädda typ 50%?

Tycker mig läsa mellan raderna både från dig och härvan att Acturum är en sannolik corner-spelare, vilket (som ovan) då också innebär att Olin/Nerpin är delaktiga. Men varför? Acturums deal var 6M aktier, vilka de fått. Affär är affär...klappat å klart...varför skulle Olin/Nerpin anse att Acturum behöver ha någon ytterligare "kompensation?

Hela ditt resonemang är obegripligt för mig. I synnerhet eftersom det självklara svaret finns rakt framför våra ögon, nämligen att inget BP vill skriva något avtal i nuläget, kassan är tom och behöver fyllas på, dessvärre endast av småsparare eftersom någon större seriös investerare verkar lika svår att "få med i båten" som BP.

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -