På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

Tror ni att vi når 0,3-0,4? På fredag ?

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
Alla rapporter är positiva Succedant 21-10-27 11:09
.. Nilsbr 21-10-27 10:43
Största säljare AVA Daniel666 21-10-27 10:32
Tror ni att vi når 0,3-0,4? På fredag ? Dogge13 21-10-27 10:26
1/1
2021-10-27 11:09
Håller med till viss del, en hur än det förefaller så är nog alla rapporter väldigt positiva, med det vill jag mena att även om investeringar är gjorda för att ytterligare driva upp värdet så är det fortfarande "värdeökande" De investeringar som gjorts är för att säkra kapital och intäkter nu och långsiktigt. Jag har nämnt tidigare att vi hår in i ett paradigmskifte (revolution såsom industriella ,teknik, data & mobil etc.)och historien visar att de som investerat rätt i dessa skiften har nåt otrolig framgång.
Det förvånar mig mer att folk drömmer om uppgång men säljer i "rädsla" att kursen går ner några ören. I sammanhanget långsiktigt har jag otroligt svårt se att även om rapporter inte visar miljon/miljardvinster nu så kommer dom potentiellt definitivt visa positivt framledes. Så AC är nu ute i ett tidigt skede och markerar starten på en ny era gällande finansiella instrument såsom krypto och handel inom detta område.
Se investeringar gjorda av Arcane som säkrande av företagsvärde med potentiella höga intäkter för värdeökning och utdelning långsiktigt.
Värdepapper Senast bet. % idag Senast bet. vid publicering % sedan dess
Arcane Crypto 0,17 -1,28% 0,2 -15%
2021-10-27 10:43
Kan inte bli bra rapport. Borde va en dålig med högre kostnader. . Helt normalt. Ha inte allt för höga förväntningar. De nästa rapport som mer spännande. Ni drar upp som förra gången , sen kass rapport rakt ner som vanligt.
2021-10-27 10:32
Om det kommer en överaskande rapport med positivitet..... Tror ni dom kommer in på dessa nivåerna då.... Nope det kommer epb och ens lösa med bra högre inköpskursen....min åsikt ingen rek
Värdepapper Senast bet. % idag Senast bet. vid publicering % sedan dess
Arcane Crypto 0,17 -1,28% 0,2 -15%
Arcane Crypto / Tror ni att vi når 0,3-0,4? På fredag ? / Tror ni att vi når 0,3-0,4? På fredag ?
2021-10-27 10:26
Hoppas på att den kommer !

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -