På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

Härlig repris Donnan

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
Future skärpning! Thedan 21-03-27 19:52
Härlig repris Donnan FutureCapital 21-03-27 19:45
1/1
Arcane Crypto / Härlig repris Donnan / Future skärpning!
2021-03-27 19:52
Tror du alla andra vill läsa din nedvärderande text? Kan vi inte hålla en schysst ton här? Arcane+ krypto går hand i hand. Vi här inne gillar den alternativa valutan. Gå in på Arcanes hemsida om du söker svar förvänta dig inte att få dom här då de som ev svarar dig svarar till blinda ögon. Jag röstar för en god ton, vi har haft nog med skitsnack här och jag har också bidragit till några negativa inlägg då man lätt dras med.
Arcane Crypto / Härlig repris Donnan / Härlig repris Donnan
2021-03-27 19:45
Kan du endast reproducera samma information din papegoja? Du behöver inte förklara vad bitcoin är, det du behöver förstå är att detta bolag inte är en bitcoin, utan en bank som handlar med bitcoins. Du har ju fastnat i en bankhatpsykos, fortfarande är detta inte relevant för AC någon annan plan än: Hur går det för AC? Vilka intäkter har AC? Vilka konkurrenter har AC? Hur stor är målbilden gällande marknadsandelar för AC? Du talar ju som en 15 åring gällande bitcoins likt mänsklighetens frälsare. Bitcoins är en digital valuta som ligger i sitt förstadium. Det är som att du skriver tusen gånger i SEB:s forum att dem jobbar med ekonomi, inte hur det går för dem samt delar intressanta iakttagelser. Nästa gång du ser dig i spegeln tycker jag att du bör begrunda vem du är, och tänka efter hur planeten skulle se drabbas av att du försvinner för alltid. Gör det någon skillnad? Har DU något syfte på planeten?
Redigerades 2021-03-27

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -