På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

Donnan, du är för härlig...

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
Instämmer trazke 21-03-19 18:10
Fyllde på Thedan 21-03-19 17:55
Bankmannen Danon 21-03-19 17:48
Trevlig helg Thedan 21-03-19 17:45
Donnan, du är för härlig... FutureCapital 21-03-19 17:41
1/1
2021-03-19 18:10
Det tror jag med. Dels lär det hinna komma ett par pm om nya avtal för Teslacoil innan dess och sedan rapporten i maj som lär säga att åtminstone Kaupang har vuxit så det knakar.
2021-03-19 17:55
Jag fyllde på mitt innehav idag med 35.000 sek. Kursen ligger stabilt runt 0.3 utan PM. Endast insiderköp har varit det positiva hittills. Min gissning är att vi ligger runt kronan till sommaren.
2021-03-19 17:48
Ingen bryr sig om dig du är bara rädd att i snart framtid du står utan jobb! Men vem vet du kan jo alltid söka jobb hos AC !! Och sluta använda flera konto för att kommentera det är bara tragisk !!
2021-03-19 17:45
Trevlig helg futurecapital/Vvsproffset, ladda batterierna för en ny hatvecka! Vi räknar med att du är här from 09:00 på måndag med dina domedagsprofetior. Vi förstår att livet som Incel är tufft. Vi ber för dig kompis
Arcane Crypto / Donnan, du är för härlig... / Donnan, du är för härlig...
2021-03-19 17:41
Du verkar helt slut, förstår du inte att AC är ett aktiebolag vars värdepapper handlas i en bank. Du ylar om dina bitcoins och förädlar ditt bankhat, vad är det som gör att du inte förstår att AC är en form av bank, där VD:n just fått sin första blyga bonus på 27 mil. Dessa pengar kommer från folket som investerat i bolaget, trots att bolaget inte gjort en krona än.Du skjuter dig själv i foten när du blandar ihop begreppen. Svårt att förstå syftet med dina sjukt oslipade inlägg. Var lite glad istället, du har ju påsklov snart...
Redigerades 2021-03-19

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -