På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

Danon, du borde sälja telefonabonnemang.

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
Jag känner igen dig! Futurenoob Danon 21-03-19 09:11
Danon, du borde sälja telefonabonnemang. FutureCapital 21-03-19 07:23
1/1
Arcane Crypto / Danon, du borde sälja telefonabonnemang. / Jag känner igen dig! Futurenoob
2021-03-19 09:11
Nu vet jag att du har flera konto här VÄNNEN :)
Du pratar så mörkt är du Batman ??? Glöm inte det är aldrig sent och ge dig själv till forskning det är synd och använda djur men du däremot.....
Arcane Crypto / Danon, du borde sälja telefonabonnemang. / Danon, du borde sälja telefonabonnemang.
2021-03-19 07:23
På typ pressbyrån, du låter som en aggressiv säljare utan varken utbildning, glimten i ögat eller framtänder. Sluta snacka osamanhängande ghetto-smörja, eller börja sälja Situation Stockholm på plattan. Men ta inte åt dig, gör som du brukar: Vråla på stöd från dina anhängare och fortsätt din utvecklingsresa stillasittande. Tänk inte på det nu vännen, fortsätt du och skrik på alla banker och folk med andra åsikter och bekräfta med genom att lika alla som tycker som du. Men du är ALLTID ensam när din hejarklack sover och mörkret faller, glöm ALDRIG det...

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -