På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

För tidigt för Arcane.

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
Tackar ödmjukast för din konkreta synvinkel Cybermoney. FutureCapital 21-03-17 19:53
För tidigt för Arcane. Cybermoney 21-03-17 19:04
1/1
Arcane Crypto / För tidigt för Arcane. / Tackar ödmjukast för din konkreta synvinkel Cybermoney.
2021-03-17 19:53
Det var den typen av överblick som jag önskade, vilken jag tar med mig i mina beräkningar för AC framöver.
Må väl
Arcane Crypto / För tidigt för Arcane. / För tidigt för Arcane.
2021-03-17 19:04
Folk diskuterar allt utom aktien. Snälla svälj eran stolthet och sluta svara på varandras kränkningar. Man får inte veta nånting vettigt om aktien pga folk bara tjafsar och kränker varandra istället! Helt jävla otroligt...

Min personliga åsikt går till dig som undrar om den här aktien är värd nånting på riktigt (inte nån jäkla analys!). Jag tror att denna aktie är förknippad med väldigt stor risk. Stort negativt P/E-tal och alldeles för hög volatilitet. Köp denna aktie om du 1. Tradear eller 2. Köp som man köper kryptovalutor, förvänta att det kan rasa fort och plötsligt men att på lång sikt (flera år) så kanske den gå upp väldigt mycket. Arcane kan inte påvisa vad de tjänar egentligen, men deras plan är att tjäna pengar genom deras egna produkt(!), Teslacoil, och deras investeringar i trijo, kaupang och andra krypto-associerade tjänster.
Personligen tror jag att Arcane är i ett alldeles för tidigt stadie för tillväxt, därför ser vi inte några "wow" utvecklingar i aktien. Den som tror att denna aktie ska upp 🚀 var och varannan dag kan inte tolka eller tyda aktiens rörelsemönster. Den kommer gå upp en del ja men den kommer också att krascha många många gånger innan den verkligen tar fart på riktigt, vilket den kommer att göra när Arcane kan redovisa riktiga siffror och riktiga kunder. Vilket de inte har just nu, vilket är varför P/E talet ser ut som den gör och varför den sjunker just nu. Jag köper gärna aktien! Men jag tänker inte ljuga som vissa gör här på forumet. Folk säljer drömmar för egen vinning, ha det i åtanke.

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -