På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

Futurenoob

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
Futurenoob Danon 21-03-17 18:02
Det vet nog du bättre... FutureCapital 21-03-17 17:45
Futurenoob Danon 21-03-17 17:17
1/1
Arcane Crypto / Futurenoob / Futurenoob
2021-03-17 18:02
Makt? Hämnas på min bank ? :)) Du är ju inte riktig frisk bankman!!
Jag är inte din vän och kan inte heller tänka mig någon som vill ställa upp men om du inte är akaChinaski kan jag tänka mig att han vill umgås med dig !? Men om jag kan ge dig ett råd då skulle jag säga att gå och sök hjälp ! Menar det du lider ju av nåt eller kanske dina kromosomer som är helt åt helvete du kan säkert ta reda på om dina föräldrar var syskon eller nåt !! Hursomhelst väldigt beklagligt bankman :((
Arcane Crypto / Futurenoob / Det vet nog du bättre...
2021-03-17 17:45
Eftersom du nämner bank i varannan mening. Dög du kanske inte åt din drömbank och vill hämnas? Jag delar dock inte i dina tankebanor Danon min vän. Att ha råd är en sak, men att anse det ok att gå minus under ett år utan att förändra någonting förknippar jag med ren idioti. Tuff är ett ord för barn, men om det är makt du menar så finns det bara en källa för att uppnå det. Kunskap kallas det, där verkar du ha en lång väg att gå, med eller utan din "vitvara" i ansiktet, vad det nu är för någonting.
Lycka till, och tänk inte på hur vitvaran smakar ikväll.
Arcane Crypto / Futurenoob / Futurenoob
2021-03-17 17:17
Jag kan gå minus och minus hela året för jag har råd med det men har inte lust och se ditt jävla namn här alls trodde du hade försvunnit !? Men du tål ju ganska bra med vitvara över hela ansiktet ditt !!
Är det så att jobba på en bank gör en tuff???

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -