På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

Konverteras aktierna automatiskt?

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
Osäker på på om jag svaradepå erbjudandet BlueNumbers 21-02-08 15:39
re Råvo spelbolag 20-11-28 12:21
Konverteras aktierna automatiskt? Råva 20-11-27 14:53
1/1
Net Entertainment / Konverteras aktierna automatiskt? / Osäker på på om jag svaradepå erbjudandet
2021-02-08 15:39
Jag har idag iaf kvar mina NetEnt B - hur löser jag in dem?! Jag kan väl inte ha förlorat dessa pengar?

HJÄLP!!!
Värdepapper Senast bet. % idag Senast bet. vid publicering % sedan dess
Evolution 1 481,6 -2,6% 933,8 58,66%
2020-11-28 12:21
Jag vet faktiskt inte exakt hur lång tid den processen tar, men de som inte accepterat erbjudandet blir tvångsinlösta. Om du fortfarande kan acceptera erbjudandet ger jag dig rådet att göra det då man inte vet hur lång tid det annars tar innan du får pengarna.
Net Entertainment / Konverteras aktierna automatiskt? / Konverteras aktierna automatiskt?
2020-11-27 14:53
Jag som har inte svarat på erbjudandet, behöver jag göra det nu när det går igenom? konverteras mina aktier automatiskt till evo?

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -