På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

Härligt PM

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
... Motonomadic 21-04-01 21:52
Fin nyhet Rawwe 21-04-01 10:32
Fina nyheter Hardrock 21-04-01 08:57
@ppeerroollaa KING 21-04-01 08:26
Hur tolkar ni det ? ppeerroollaa 21-04-01 08:20
Härligt PM Vito88 21-04-01 08:16
1/1
2021-04-01 21:52
Her skjer det dessverre ingenting før aksjonerene og folk for tillit til selskapet igjen.
Jeg var en av de mange som ble med nedturen da det nasale underverket gikk til helvete. Jeg har også gjort som Shuffleboard og de fleste andre og kjøpe det jeg kan for hver emisjon i den tro at de kan lykkes senere. Poenget mitt er at Eurocine er NØDT til å vise til resultater og ikke bare prat. Yes, to flotte meldinger om at planen er overholdt og utviklingen er i gang. Men det er først hvis et positivt resultat fra fase 1 det vil røre seg i denne aksjen. Uansett, elsker at de satser på Klamydia vaksine, go EUCI! Peace
2021-04-01 10:32
Absolut jag håller hårt I mina aktier ge det lite tid bara så kommer det att smälla.
2021-04-01 08:57
Nu vill man inte vara utanför.
2021-04-01 08:26
Jag tolkar det som att man följer planen och att Eurocine sin vana trogen rapporterar framstegen till marknaden precis som de ska.

Inget oförändrat = bra, det går enligt plan.

För varje PM och för varje bekräftelse att allt går enligt plan borde fler och fler får upp ögonen för aktien och den väntade uppvärderingen borde komma närmare.
Eurocine Vaccines / Härligt PM / Hur tolkar ni det ?
2021-04-01 08:20
Postitvit ?

Processutvecklingsaktiviteterna är initierade i enlighet med tidsplanen och kommer senare att resultera i tillverkningssatser i pilotskala. Detta behövs för de toxikologiska och kliniska studierna, skriver bolaget.
Eurocines utvalda kontraktstillverkare på området är Biovian.
2021-04-01 08:16
Kul och se att det går framåt. I hög fart dessutom!

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -