På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

Forumet borde inte vara anonymt

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
Forumet borde inte vara anonymt Mauro 21-03-19 11:17
1/1
Eurocine Vaccines / Forumet borde inte vara anonymt / Forumet borde inte vara anonymt
2021-03-19 11:17
Det beror på hur solen,månen och stjärnorna står!

Ena dagen ska bolagets sänkas o pojken ska göra allt för att inte låta sig andra luras.
För att sedan tro på sin investering o den kommer lyckas.

Det är en cocktail av allt i ett.
Ambivalent, bipolär, mm

Det finns en ignorknapp om man inte orkar cirkus.

Jag brukar inte svara eller diskutera med oseriös människor på nätet. Men startskottet blev när galningar från eurocine var inne o baissa i marknadens seriösaste förhoppningsbolag som jag oxå följer och investerat.

Inte mycket att lägga vikt på. Dessa människor säger sig dessutom vara gamla med mycket kött på benen o riktigt stadiga på jorden.

A ni förstår säkert själva vad som sitter bakom dessa alias 👶🏻

Jag tror inte en mogen kvinna/man i 35+
Har detta språk/analys/diskussion och ostabilitet på sina handlingar med ruskiga dalar o toppar.

Synd att majoritet av avanza placera forums i alla bolag som finns att skriva om o diskutera finns utrymme för dessa tjafs med idioti.
Tycker inte forumet ska vara anonymt. Då skulle 90% med psykosociala problem försvinna härifrån och man kunde läsa o diskutera bolagen istället.

Forts härlig fredag 🍷

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -