2 bra PM vaccin mot Zikavirus & klamydia. Positiv TA och FA nu !!!

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
Re: Tror inte det blir någon raketartad resa här Hade 20-05-07 14:43
Tvärtom En klok man 20-05-07 12:26
de presenterar slutresultatet Diktonius 20-05-07 11:53
Tror inte det blir någon raketartad resa här En klok man 20-05-07 11:40
Samlar sig för nästa attack mot 17öre Protect 20-05-07 11:11
2 bra PM vaccin mot Zikavirus & klamydia. Positiv TA och FA nu !!! Crowlover 20-05-07 10:58
1/1
Eurocine Vaccines / 2 bra PM vaccin mot Zikavirus & klamydia. Positiv TA och FA nu !!! / Re: Tror inte det blir någon raketartad resa här
2020-05-07 14:43 IP: rjFtpowyw
2020-05-07 12:26 IP: tmv+PlXN6
Om man inte kan förklara vad man har som är unikt skall man värderas till nästintill inget.

Varför gick inte Spixia med en etablerad aktör, den frågan vill jag att ni ställer er, bland flera frågor.

Tills motsatsen är mitt personliga råd att avstå här.
2020-05-07 11:53 IP: xviQrEX+d
så hönan av fjädern vet jag inte vem det är som gör.
de måste presentera resultatet.

och den är väldigt lågt värderad nu så uppsida finns absolut.
mvh
2020-05-07 11:40 IP: tmv+PlXN6
Tyvärr har detta i princip redan framgått av tidigare PM om detta avtal, de försöker göra en höna av en fjäder och det gillar jag inte.

Fortfarande vet ingen varför Endocine plattformen skulle vara mer effektiv än de redan existerande. Det enda jag hittat är de ingående beståndsdelar på vilken tekniken bygger, att den är kroppsegen.

Men det är inget som företaget ens tar upp då det inte går att patentskydda. Så man pratar om marknadsvärde för ett vaccin, som om det lyckas genom Fas 1, fas 2 och fas3 om låt säga 4 år skulle ge x miljarder till Big Pharma, ej Eurocine...

Ingen här har kunnat berätta, för ingen vet. Det är intrycket jag får.

Nivån på kunskap är näraliggande noll då vet man att en investering inte är att rekommendera.

Jag var tidigare positiv men i en konkurrensutsatt värld blir denna fråga betydande.

Valde Spixia Eurocine för att ingen annan ville ha dem, osv.

Många avgörande frågor är obesvarade.
2020-05-07 11:11 IP: LIkUOVMSD
Nu kör vi..
Eurocine Vaccines / 2 bra PM vaccin mot Zikavirus & klamydia. Positiv TA och FA nu !!! / 2 bra PM vaccin mot Zikavirus & klamydia. Positiv TA och FA nu !!!
2020-05-07 10:58 IP: vvcdL4dno
• För en månad sedan kom pm om lyckade tester gällande Zikavirus och sammarbete med Amerikanskt Bolag

• i dag kom PM om lyckade tester gällande klamydia vaccin

Kommer inte stå på nu förrän det kommer köprek från RedEye tex. TA ser med bra ut så nu är Eurocine positiv både sett till FA och TA.

Jämför man med andra bolag som har några olika vaccin kandidater som verkar lovande är inte BörsVärdet 70 mkr bara i de bolagen utan de är mellan 200-500mkr

Uppsidan nu är enorm med dagens låga börsvärde. En dubbling kan ske snabbt nu

Grattis alla !!!

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -