Var nu lite konkreta

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
För min del. kevch 20-04-21 14:11
kevch En klok man 20-04-21 13:54
Klok man! kevch 20-04-21 13:51
Jag tänker Joer 20-04-21 13:38
Det räcker att dom lyckas med att få ut detta genom deras plattform. Yahhgho 20-04-21 13:36
Var nu lite konkreta En klok man 20-04-21 13:27
1/1
2020-04-21 14:11 IP: 4QOZO/RgM
Räcker att Klamydia vacciner visar bra resultat och kommer att förmodligen göra den! Det därför investerar jag!
2020-04-21 13:54 IP: tmv+PlXN6
Eftersom du utmanar mig: vad anser du är styrkan med plattformen?
2020-04-21 13:51 IP: 4QOZO/RgM
Du är inte alls klok som du tror! Varför slösar du din tid här? Finns något bolag som du är positiv? Lycka till klok man!
2020-04-21 13:38 IP: RKys/lfe1
Att vi är precis efter en emission där man tagit in kapital för att finansiera flera tidiga projekt. Zika och Klamydia-projekten är det man sett som de saker som kommer att driva kursen i framtiden. Nu tillkommer det massa snack om att företagets lösningar faktiskt används och efterfrågas av andra aktörer just nu, just i samband med Corona. Dessutom sa de att de haft en ökning i verksamheten under första kvartalet av denna anledning och där många andra konkurrenter blivit lidande har de haft chans att ta jobb (under första kvartalet 2020 alltså).

Dipp i samband med att man tar in kapital är helt rimligt och följs nu av att det studsar tillbaka. Två heta projekt som driver kursen vid PM och ytterligare möjligheter att visa framfötterna just nu. Jag ser det snarare som att kursen går från att vara nedtryckt (kanske med all rätt) till att komma ikapp sigsjälv. Även om vissa projekt är på ett väldigt tidigt stadium så är ju inte företaget heller värderat till de miljardbelopp man ev skulle kunna se flera år framåt om man kommer till marknaden med sina produkter.

Visst kan det svänga upp och ned, men precis som att det kan vara köpläge igenom om en vecka så kan det vara sista gången som kursen är under 20 öre nånsin. Jag hoppade på för inte alls så länge sen så jag är nöjd i vilket fall. Har minskat och ökat men känner inte alls att jag vågar släppa för mycket av mitt innehav (förutom om jag lägger över det i teckningsoptioner kanske).

Eurocine Vaccines / Var nu lite konkreta / Det räcker att dom lyckas med att få ut detta genom deras plattform.
2020-04-21 13:36 IP: u/VcWgeXj
Marknadspotentialen hos ett klamydiavaccin uppskattas vara jämförbar med försäljningen av HPV-vacciner, Gardasil och Cervarix. Under 2017 hade dessa vacciner en försäljning om över 2,5 miljarder dollar. Vid 2024 beräknas denna försäljning ha ökat till 5 miljarder dollar, enligt brittiska Global Life Sciences.
Eurocine Vaccines / Var nu lite konkreta / Var nu lite konkreta
2020-04-21 13:27 IP: tmv+PlXN6
Även om det är alldeles underbart att följa drevet som uppstår efter att den högljudda pump & dump maffian gjort sin entré.

Ja, den skuttar upp lite nu efter att vi tillfälligt hamnat i en bullmarknad. Enligt min bedömning vänder den ner igen när vi ser finansiella sättningen som stryper ner global tillväxt.

Men det hindrar ju inte enskild bolag att öka lite, vi får se hur länge.

Så nu till kärnan.

Vad anser ni är styrkan med Eurocines plattform jämfört med andra på marknaden?

Det är ju ändå den ni investerare i.

Eller tycker ni att management är världsklass?

Väldigt nyfiken varför ni KÖPER eller SÄLJER

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -