På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

Lillklumpen

Profilbeskrivning

Finns ingen profilbeskrivning
Senaste inlägg
Rubrik Forum Publicerat
Du utelämnade den viktigaste informationen....... ExpreS2ion Biotech 21-01-21 12:39
Jodå Parans Solar Lighting AB 21-01-21 12:34
Där haar du fel Parans Solar Lighting AB 21-01-21 10:39
Kommer kommer kan komma kanske Parans Solar Lighting AB 21-01-21 09:54
Nej Parans Solar Lighting AB 21-01-21 09:43
Du har helt rätt! Parans Solar Lighting AB 21-01-21 09:35
Så kanske det är... Evolution Gaming Gr. 21-01-20 17:54
Är det Evolution Gaming Gr. 21-01-20 17:03
Patetiskt! Bambuser 21-01-19 16:40
Nordea storsålde Embracer Group 21-01-15 18:09
Bjuda sina anställda Parans Solar Lighting AB 21-01-15 15:10
Men nej! Embracer Group 21-01-13 22:49
Det hoppas jag verkligen inte Evolution Gaming Gr. 21-01-12 12:34
Jaha totalt ointressant för oss! Bambuser 21-01-12 12:02
Och? Bambuser 21-01-12 10:08
1/59 »
ExpreS2ion Biotech / Du utelämnade en väsentlig mening....... / Du utelämnade den viktigaste informationen.......
idag 12:39 IP: lwKa69yfb
Enligt lokalmedia är räddningstjänst och polis på plats. Reportern Sanjay Bragta uppger på Twitter att produktionen av Covishield inte ska vara hotad, eftersom den inte tillverkas på den plats där branden härjar

Vad nu det har med det här bolaget att göra.....
Redigerades idag 12:40
Värdepapper Senast bet. % idag Senast bet. vid publicering % sedan dess
ExpreS2ion Biotech Holding 13,8 -2,47% 13,8 0%
idag 12:34 IP: lwKa69yfb
Jag kan visst visa mig om bubblan, mot allt förnuft inte skulle spricka! Jag har inget egenintresse i det, jag tycker mer att det skulle vara tragiskt och tråkigt för alla som inte har lyckats syna bluffen.
idag 10:39 IP: lwKa69yfb
Jag skriver när jag känner för det, eller när jag ser något annat intressant inlägg som jag anser är värt att bemöta. Oavsett om kursen är röd eller blå.
Parans Solar Lighting AB / Kommer kommer kan komma kanske / Kommer kommer kan komma kanske
idag 09:54 IP: lwKa69yfb
Där fick du facit på att det inte är annat än en aktiebubbla!!! Alltså, när allt nedanstående är en realitet så ska kursen kanske vara i närheten av dagens värde!! Inte en sekund innan dess... Och betänk att precis allt redan är inprisat, så det finns inget utrymme för kursökning heller.....
idag 09:43 IP: lwKa69yfb
Ett framgångsrikt bolag säger inte poff! En aktiebubbla gör det! Sedan rasar aktiekursen ner till den rimliga nivå där den hör hemma.
idag 09:35 IP: lwKa69yfb
Det här är börsens klart största bubbla för tillfället!! Det kommer när som helst säga POFF, så spricker den!! Den som inte ser det är antingen blind eller indoktrinerad.
Parans Solar Lighting 15,8 -1,86% 16 -1,25%
Evolution Gaming Gr. / Är det / Så kanske det är...
igår 17:54 IP: lwKa69yfb
En spännande period framöver är det hur som helst. :)
igår 17:03 IP: lwKa69yfb
Omvänd vinstvarning på gång nu?
2021-01-19 16:40 IP: lwKa69yfb
Du och dina sandkådekompisar sitter i Mavschack hela dagarna och bara önskar att det skitbolaget ska få samma fina resa som Bambuser..., haha. Spring tillbaka dit istället nu och dröm.
Embracer Group / Nordea storsålde / Nordea storsålde
2021-01-15 18:09 IP: lwKa69yfb
För över 18 miljoner kronor, när de hade sålt färdigt så återhämtade sig kursen. Förmodligen skiftade de bolag i någon fond.

Det här är en av anledningarna varför man inte ska stirra på kursrörelserna minut för minut. Om inget fundamentalt har hänt så kan man vara hyfsat trygg med att kursnedgången är ytterst tillfällig.
Parans Solar Lighting AB / Tryckfel.. / Bjuda sina anställda
2021-01-15 15:10 IP: lwKa69yfb
På varsin semla kanske. :D
Parans Solar Lighting 15,8 -1,86% 15,25 3,61%
2021-01-13 22:49 IP: lwKa69yfb
Ursäkta mitt burdusa sätt att tränga mig in i diskussionen! Men. För att lära er en mycket viktig sak! Ett bolag MED fundamenta går alltid upp historiskt vad det gäller aktiekursen, ibland mer och ibland mindre. Men drar man ut grafen så går den uppåt! Det finns liksom inget slut på uppgången så länge bolaget utvecklas och inte dras med extrema negativa räkenskaper, eller går i konkurs!! Vi kan ses här om ett år.... och fortsätter diskussionen. Lycka till med er strategi
Redigerades 2021-01-13
Evolution Gaming Gr. / Det hoppas jag verkligen inte / Det hoppas jag verkligen inte
2021-01-12 12:34 IP: NItEG3ksY
Forumet är väl till för att diskutera bolaget det är kopplat till. Inte för daytrejders att sitta och fylla forumet med köp, sälj, köp, sälj, köp, sälj..... Det är tröttsamt nog som det är nu.
Bambuser / SAMSUNG! / Jaha totalt ointressant för oss!
2021-01-12 12:02 IP: NItEG3ksY
Om alla ska redovisa sina köp och sälj vareviga dag i det här forumet så kommer vi inte att få läsa annat än det.
2021-01-12 10:08 IP: NItEG3ksY
Vem har trott att Bambuser kommer att få agera helt ensam på arenan? Inte någon som äger aktier här i alla fall. Det finns inte bara EN mobiltelefon operatör, eller ETT elbolag, eller en biltillverkare osv, så kan man hålla på i all oändlighet....

Konkurrens är nyttigt och bra för företagsamheten. Fallhöjden är lika stor i alla sk. förhoppningsbolag, antingen väljer man att tro på idén och investerar. Eller så traskar man vidare och köper Volvo eller H&M
Bambuser 16,8 2,13% 15,85 5,99%

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -