Quagliarella

Profilbeskrivning

Finns ingen profilbeskrivning
Senaste inlägg
Rubrik Forum Publicerat
. Anoto Group 20-05-28 12:28
Oj då Anoto Group 20-05-11 14:54
Oj då Anoto Group 20-05-11 14:33
Dubbelmoral Anoto Group 20-05-11 12:33
Anoto Anoto Group 20-05-11 09:37
Tjockpenna? Anoto Group 20-04-07 09:24
Pilot Anoto Group 20-04-03 10:10
Nja Anoto Group 20-03-19 09:08
Blev det personligt nu? Anoto Group 20-03-18 17:40
Nej Anoto Group 20-03-18 17:33
Dessa kommentera Anoto Group 20-03-18 17:05
KAIT Anoto Group 20-03-18 17:03
Dubbelmoral mosenergo Anoto Group 20-03-18 06:47
. Anoto Group 20-03-13 13:37
Ok Anoto Group 20-03-13 11:49
1/3 »
2020-05-28 12:28 IP: w0WArqpRY
Du kanske inte förstår bättre, men om du kollar hur pilotavtalen ser ut så är det med skoldistrikt och inte bara en skola. För övrigt, tror du att det advisory board som KAIT har, samt de anställda inte skulle tycka det är märkligt om Won "hittar på" avtal i USA?

Fortsätt varna du. Så länge du känner att du tillför något till denna värld.
2020-05-11 14:54 IP: w0WArqpRY
Kan nu ge ett exempel på att jag är okunnig (och pinsam också kanske)? Tycker du låter arg, inte bra att vara arg. Ett tips, istället för att spendera din tid på att trycka ner folk och lägga ner tid på en skitaktie, testa meditation eller något annat avslappnande så kanske din ilska blir mer lätthanterlig.

Det jag ville säga med mitt inlägg var att du gillar inte att folk är inne och spammar "dina aktier". Varför tycker du att det är ok att du själv gör det? Som sagt sist så försvann du i ett par månader för att du skämdes, kanske lika bra att göra samma sak nu.
2020-05-11 14:33 IP: w0WArqpRY
Blev du arg nu?

Jag kallade inte dig varken pinsam eller okunnig. Dessa ord var bara dina egna som du använde till en forummedlem som spammade ett forum som du ägde aktier i. Med andra ord citerade jag dig. Så ta det lite lugnt och läs texten igen.

Kan citera dig en gång till för säkerhets skull: "Till skillnad från ditt enda innehav Kancera så har Index en ägarsida som garanterar verksamheten fram till lansering, vad har Kancera? Svaret är ingenting. Så var så vänlig att sluta spamma här, du är verkligen bara pinsam och okunnig".

Detta är alltså dina, Mosenergos, alldeles egna ord. Håller du inte med om dubbelmoralen?
2020-05-11 12:33 IP: w0WArqpRY
Senast jag påtalade dig om ditt beteende Mosenergo försvann du i ett par månader. Kanske dags att påminna dig igen.

Detta skrev du till en forummedlem som du ansåg störa dig: "Till skillnad från ditt enda innehav Kancera så har Index en ägarsida som garanterar verksamheten fram till lansering, vad har Kancera? Svaret är ingenting. Så var så vänlig att sluta spamma här, du är verkligen bara pinsam och okunnig".

Ses om ett par månader igen då!
Redigerades 2020-05-11
2020-05-11 09:37 IP: w0WArqpRY
Anoto går med vinst utan KAIT och KAIT värderades till 173 miljoner kr i höstas. Sedan dess har flertalet nya piloter startat, bland annat med Singapores utbildningsdepartement. Så om jag får gissa så värderas KAIT högre idag.

Anoto värderas tillsammans med KAIT totalt till ca 215 miljoner med dagen BV.

2020-04-07 09:24 IP: w0WArqpRY
Varför måste du jämnt försöka förminska Anoto? Är du en så osäker människa att du måste ta till lögner och överdriva jämnt för att känna dig duktig? Hur tjock tycker du de nya pennorna är egentligen?
2020-04-03 10:10 IP: w0WArqpRY
Det är väl ganska självklart att VRG inte använder sig av KAIT i den digitala undervisningen redan nu. KAIT testas just nu och VRG ska utvärdera piloten efter terminens slut. Hittills har både lärare och elever varit nöjda enligt deras Facebook.

Låtsas du vara dum eller är du det på riktigt?
Redigerades 2020-04-03
2020-03-19 09:08 IP: w0WArqpRY
Eller så är det så att varningssignalerna måste tjuta och blinka ordentligt när det finns skribenter som följt och varnat för Anoto i över 20 år! Hur ska någon ta en sådan skribent på allvar?

(Sen att du ägt och haussat Anoto bara för ett par år sedan ska vi kanske inte säga till dom andra, det blir vår lilla hemlighet).
Anoto Group / Plugga på distans / Blev det personligt nu?
2020-03-18 17:40 IP: w0WArqpRY
Jag beklagar att du måste bete dig som du gör. Tycker egentligen synd om dig, så ska sluta tjafsa med dig.
2020-03-18 17:33 IP: w0WArqpRY
Det är du som dagligen sitter och spammar i detta forum. Du snackar som att du vore en expert på området, men i själva verket har du inte koll. Enda gångerna jag skriver är att ifrågasätta ditt och Mosenergos spammande. Jag haussar aldrig, eller skriver vad som är så bra med KAIT.

Så därför känner jag inte behovet av att förklara KAIT. Men om du nu vill verka så pålitlig, förklara vad KAIT gör.
Anoto Group / Plugga på distans / Dessa kommentera
2020-03-18 17:05 IP: w0WArqpRY
Det är just sådana kommentarer som för mig att undra. Det är väl självklart (för de flesta) att KAITs huvudpoäng inte är att omvandla till digital skrift.
2020-03-18 17:03 IP: w0WArqpRY
Foxhat, jag tror inte riktigt du har förstått vad KAIT gör för något.

Jag har tidigare bett dig förklara hur du skulle förklara vad KAIT kan göra. För när du länkar till saker som inte har något med KAIT att göra, så börjar man undra om du verkligen förstår något. Vill inte vara elak eller så, men varför ha ett behov av att snacka skit om något som man inte verkar ha så bra koll på?
2020-03-18 06:47 IP: w0WArqpRY
När en människa skriver negativt om en aktie du äger svarar du följande: "Till skillnad från ditt enda innehav Kancera så har Index en ägarsida som garanterar verksamheten fram till lansering, vad har Kancera? Svaret är ingenting. Så var så vänlig att sluta spamma här, du är verkligen bara pinsam och okunnig".

Tror du inte vi är trötta på ditt spammande? Du skriver aldrig något nytt eller konkret. Du svarar nästan aldrig på frågor. Bara spam.
2020-03-13 13:37 IP: w0WArqpRY
Hur menar du med att kostnaden är ett problem? Det Won säger i sin presentation är att en skola ville ha KAIT gratis. Det är väl självklart att dom måste ta betalt för sin produkt? Sen får varje skola se om det är värt det eller inte.

En bättre slutsats är att man aldrig ska lyssna på någon på ett anonymt aktieforum. Speciellt inte på någon som har, vad jag antar, förlorat pengar på aktien och därmed blivit besatt (flera hundra inlägg i ett forum där man inte äger aktier kan väl inte ens du hålla med om är normalt?).
2020-03-13 11:49 IP: w0WArqpRY
Så ditt enda argument till att KAIT inte kommer lyckas är att Anoto inte lyckats med tidigare produkter? Är det en smart slutsats?

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -