Snuf

Profilbeskrivning

Finns ingen profilbeskrivning
Senaste inlägg
Rubrik Forum Publicerat
Varför inte? OptiFreeze 20-01-18 19:38
Håller med men.... OptiFreeze 19-12-30 10:40
Hahaha OptiFreeze 19-03-12 18:49
Tredje året med Opti OptiFreeze 19-01-07 21:53
1/1
OptiFreeze / Syngenta... / Varför inte?
2020-01-18 19:38 IP: GsWqlIWNy
Om man tar på sig optifreeze glasögonen och läser texten med ett optimistiskt synsätt så kan man tolka det som att det kommer satsa en hel del på bla opifreeze teknik. Går att plocka en hel del poäng om man kan motivera en investering med att man gör det förr klimatet och inte bara för vinsten...
OptiFreeze / Som vanligt... / Håller med men....
2019-12-30 10:40 IP: GsWqlIWNy
Tror jag är inne på fjärde året och opti har inte varit någon av mina bättre investeringar.

Men det har hänt mycket sedan dess och lägsta nivån har ökat över tid dock blygsamt. Vi får inte glömma att det har bildats en del nya aktier under åren men värdet har ändå stigit sakta.

Jag tror på detta bolaget men det kan mycket väl ta ytterligare några år innan det lyfter om det gör det. Spännande och kul att följa vilket som och jag skulle inte vilja stå vid sidan om nu.
2019-03-12 18:49 IP: XeXEo9XC/
Haha kul kommentar. Mest för att den är sann. Men även om aktien kommer studsa ner fler gånger mot 20kr så känns det bra på sikt framöver. Vad tror ni blir nästa nyhet och hur nära i tiden ligger den?
OptiFreeze / Någonting är på gång..... / Tredje året med Opti
2019-01-07 21:53 IP: NmJYYIIFC
Är inne på tredje året nu med Opti och en NE. Absolut att det kan hända saker detta året och det har sagts så i detta forumet inför varje år.

Det kan också blir många år framöver utan att det händer något större alls....

Med det sagt så är det en spännande aktier och ett bolag som kan göra något bra för världen.

Saknar dock de lite längre inläggen från de som varit i kontakt med Opti eller varit på deras föreläsningar. Någon som hört något nytt där?
Värdepapper Senast bet. % idag Senast bet. vid publicering % sedan dess
OptiFreeze 32,8 5,81% 20,4 60,78%

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -