blofeld

Profilbeskrivning

Finns ingen profilbeskrivning
Senaste inlägg
Rubrik Forum Publicerat
Var vaksamma Axolot Solutions 19-09-03 12:22
Lennart Holm bolag Axolot Solutions 19-08-30 11:05
Ge oss en uppdatering kring tidigare förmedlad info Nexam Chemical Holding AB 19-08-28 12:53
Rent spel tack! Nexam Chemical Holding AB 19-08-28 12:26
Ska till underverk om vi ska lyfta Nexam Chemical Holding AB 19-08-28 11:02
Emission på denna nivån .... Nexam Chemical Holding AB 19-08-15 23:06
Hund begraven Nexam Chemical Holding AB 19-07-26 15:14
Akta er för billiga aktier i mängder Nexam Chemical Holding AB 19-07-25 15:43
Våga ifrågasätt bolaget Nexam Chemical Holding AB 19-07-14 23:01
Sista aktieägare låser och släcker i lomma Nexam Chemical Holding AB 19-07-14 11:07
Holm affärsängeln Nexam Chemical Holding AB 19-07-09 12:44
Sossetänk :( ifrågasätt inte Nexam Chemical Holding AB 19-06-24 06:54
Nexams låtsas kunder Nexam Chemical Holding AB 19-06-23 19:27
Ekvationen är följande Nexam Chemical Holding AB 19-06-08 11:10
Vad är Arvidssons roll.. Nexam Chemical Holding AB 19-06-03 19:48
« 2/9 »
2019-09-03 12:22 IP: WjozkwUo3
Bla hur bolaget vigmed såldes.det ryktas både det ena och det andra hur det gick till.
Har träffat börs VD-ar från två stora börsnoterade bolag och en av dem utryckte sig(han är duktig på att bränna relationer).
Titta på polygiene!, där Holm satt en inkompetent kompis som VD.
Det blir alltid långa oärliga resor med Holm-bolag.
Var vaksamma !
Axolot Solutions / Lennart Holm bolag / Lennart Holm bolag
2019-08-30 11:05 IP: 2f7u6buSS
Äger inga aktier i detta bolag,men vill i all välmening informera er om att man ska se upp med ”Lennart Holm” bolag.
Nexam Chemical Holding AB / Ge oss en uppdatering kring tidigare förmedlad info / Ge oss en uppdatering kring tidigare förmedlad info
2019-08-28 12:53 IP: JH9EE6DI7
För att stilla irritationen som för varje dag växer,hade det varit klokt av nexam att uppdatera tidigare förmedlad information.
Pågår samarbete/utveckling av batterier,solpaneler,halvledare,elkablar,rör i Nordamerika mm.

2019-08-28 12:26 IP: 2f7u6buSS
Delar mycket av ditt tänk!
Dock väljer jag att fokusera på oärligheten från herrarna.
De visste från början hur lång resan skulle bli, och har matat oss med lovord då och då för att hålla humöret uppe.
Rent spel tack,annars har de inte på börsen att göra
Nexam Chemical Holding AB / Ska till underverk om vi ska lyfta / Ska till underverk om vi ska lyfta
2019-08-28 11:02 IP: 2f7u6buSS
Så tragisk utveckling...
Morin,spetz och Holm har snackat så mycket skit genom åren så förtroendet är kört i botten.
Ska till något extremt stort för att vi ska lyfta härifrån.

Spetz åkte runt i världen och tecknade avtal med löneproducenter,så det ska väl vara en baggis nu några år senare att skaka fram några hundra ton masterbatch.
De har ju förberett detta i flera år...eller ?

Blir så trött när man tänker efter hur man har gått på allt prat från dessa gubbar genom åren
Nexam Chemical Holding AB / Emission på denna nivån .... / Emission på denna nivån ....
2019-08-15 23:06 IP: dXCNpTY6a
Nexam har flaggat för att emission är att vänta.
Då kan man undra varför de låter kursen gå ner i källaren.
Enda anledningen vad jag kan se,är att det blir en riktad emission,annars känns det som att nexam är på väg att skjuta sig själv i foten
2019-07-26 15:14 IP: JbpwmuPlU
Finns alltid någon som vet om nexam producerar som bara den.
Ligger stora poster aktier till salu,men ingen vill köpa
Ligger en hund begraven.
Är ganska övertygad om att en jätte emission kommer ,annars hade denna utförsäljning aldrig skett.
Ingen som håller med om min teori ...
Har själv sjukt mycket aktier,så jag tjänar inget på att skriva pessimistisk
Nexam Chemical Holding AB / Akta er för billiga aktier i mängder / Akta er för billiga aktier i mängder
2019-07-25 15:43 IP: MHo3JrLh2
Finns en anledning till att aktien går ner ner ner.
Nexam har verkligen ingett positivt att prata om.
Tror faktiskt att det står illa till i bolaget tyvärr
2019-07-14 23:01 IP: O5XQ3zLwx
Eftersom Nexam ofta varit mkt träffsäkra i det som kommunicerats genom åren så är det nog väldigt rimligt att det du skriver så varmhjärtat om kommer att rinna ut i Höje å i Lomma.

Ni som varit med ett tag i nexam VET att de vilselett oss med diverse information/förhoppningar.

Vakna nu och och gör som jag,ifrågasätt det som kommunicerats genom åren direkt via Mail till Holm/Arvidsson.

ATT:

1.ANSTÄLLDA HAR TECKNAT OPTIONER.

2.ANSTÄLLDA INTE HAR SÅLT AKTIER.

3.ÄGARLISTAN VARIT STABIL.

4.KVARTALSRAPPORTERNA LEVERERAR.

GER DEM INTE RÄTTEN ATT LJUGA SINA ÄGARE RAKT UPP I ANSIKTET.

BARA FÖR ATT NEXAM FÖRMODLIGEN/FÖRHOPPNINGSVIS KOMMER ATT LYCKAS NÅGON GÅNG I FRAMTIDEN MÅSTE VI AKTIEÄGARE IFRÅGASÄTTA VARFÖR DERAS PROGNOSER/FÖRHOPPNINGAR ALDRIG INFALLER.

AV DE MAIL JAG SKICKAT OCH IFRÅGASATT HAR JAG FÅTT LUDDIGA SVÅRTOLKADE SVAR TILLBAKA ELLER UTEBLIVNA SVAR.

STÄLLDE EN FRÅGA OM EN LEVERANS TILL EN AV VÄRLDENS STÖRSTA RÖRTILLVERKARE 2016.
BESTÄLLDE DE MER? VAR DE NÖJDA?

LEVERANS/SAMARBETE MED EN AV VÄRLDENS STÖRSTA HALVLEDARE PRODUCENT SOM VAR SÅ JÄKLA HETT,OCH DE SKULLE ÅTERKOMMA MED INFORMATION INOM KORT TILL OSS.

DE SVARADE MIG INTE PÅ DET MAILET HELLER...

OSERIÖST TYCKER JAG!
Nexam Chemical Holding AB / Sista aktieägare låser och släcker i lomma / Sista aktieägare låser och släcker i lomma
2019-07-14 11:07 IP: O5XQ3zLwx
Det finns ALLTID någon som får positiv information från ett bolag före alla andra,leverantörer,kunder,personal,logistik mm ,och nexam har visat flertalet ggr genom åren att de har problem med att hålla tyst.
Ett typiskt mönster har varit att det rycker till uppåt en tid före info kommer till övriga.

Så med andra ord behöver ni inte vara oroliga för för att missa ett ev uppåt ryck ,för nexam är nämligen på väg ner i källaren....ingen rök inga ryck mm

Både jag och många andra har ”hört”att det är ett jäkla tryck på Pet skum,men de som levererar den typ av info tycks inte tokhandla aktier iallafall
2019-07-09 12:44 IP: 0BTEKOfLC
Medans Holm sitter i sittbrunnen och njuter av en bok och har full koll på var nexam är och vad som komma skall,sitter vi ägare sedan flera år tillbaka i en tråkig sits.

Nu skall det vara nyhetstorka fram tills den riktade emissionen kommer,så herrarna får aktier riktigt billigt.

Anledningen till riktad apportemission kommer att vara att förvärvet måste ske fort.

De har ju flaggat om att de troligen måste göra förvärv för att klara efterfrågan,så varför inte göra företrädes emission nu.

Holm har vilselett oss från dag ett,tragiskt att sådant här bara får passera.
Ni som har varit med ett tag har säkert snappat upp alla uttalanden morin,spetz och Holm gjort.

Och ni som skriker att jag skall sälja eller anmäla till FI kan jag svara att jag har bett FI Syna personer/bolaget sedan en tid tillbaka.

Nexam Chemical Holding AB / Sossetänk :( ifrågasätt inte / Sossetänk :( ifrågasätt inte
2019-06-24 06:54 IP: ba4G53XML
Skrämmande ord du vräker ur dig!
Du har exakt samma tänk som en sosse.
Hör du inte själv hur dumt det låter!.

”Jag tycker det är mycket märkligare att det finns folk som är så intresserade att kritisera ett bolag och som du gör anklaga dem från att ljuga. Har du dessa tankar tycker jag du skall vända dig till Finansinspektionen”
2019-06-23 19:27 IP: frRSOskTb
Vet ni varför nexams världsledande kunder är hemliga? Jo för det finns inga.
Lite som när Alfons Åberg berättar om sin kompis mollgan.

Av alla hundratals samarbetspartner och kunder vill ALLA vara hemliga enligt Nexam.
Förutom armacell har vi nu en tandborst tillverkare.

Nä nexam! Detta håller inte!
Plocka fram ett tungt namn och inte en tandborsttillverkare som köper några kilo pulver i veckan.

Istället för att prata om hur stor vindkrafts industrin växer,kan ni väl berätta var ni kommer in i bilden och hur mycket ni levererar samt förväntas leverera.

Lite som att en byggare i Falsterbo säger
”I Eskilstuna förväntas det byggas väldigt mycket”

Märkligt att vi bara ör ett par stycken här som har kritiska tankar kring styrningen av nexam

2019-06-08 11:10 IP: kP//qz17F
Förstår du inte vid det här laget att morin,Spetz och Holm har ljugit och vilselett oss från dag ett på börsen,så ska du nog inte hålla på med aktier.
Detta säger jag i all välmening.
2019-06-03 19:48 IP: frRSOskTb
Jag har svaret på min egen fråga,vill mest höra andras tankar :)

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -