På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

Hermine

Profilbeskrivning

Finns ingen profilbeskrivning
Senaste inlägg
Rubrik Forum Publicerat
Upp och ner inte mej emot Zutec Holding 21-01-22 16:47
Andre" var står det någonstans Cortus Energy AB 21-01-22 16:44
Herregud gnäll inte om ni förlorar pengar Cortus Energy AB 21-01-22 16:38
Nu har jag tagit hem en bra vinst Net Trading Group 21-01-22 14:45
Vi ser stor potential I forskningsbolaget Redwood Pharma Redwood Pharma 21-01-22 12:56
Nu kommer aktien att öka Redwood Pharma 21-01-22 09:49
Denna metod är helt unik Lumito 21-01-22 09:43
En del fondförvaltare har Zutex under lupen. Zutec Holding 21-01-22 09:15
Zutec har en intressant nisch i digitaliseringen i byggbranschen Zutec Holding 21-01-22 09:12
Zutex Zutec Holding 21-01-22 09:05
Det var inte då det var ett godisbolag det var efter Net Trading Group 21-01-21 14:46
Ja det är frågan hur länga man vågar sitta kvar Net Trading Group 21-01-21 14:15
Undrar hur går det med Cathrina spelet Gaming Corps 21-01-21 09:51
Delårsrapporten var väl så där Three Gates 21-01-20 11:28
Det är sista dag idag att handla om man vill vara med på emissionen. Redwood Pharma 21-01-19 14:10
1/16 »
Zutec Holding / Upp och ner inte mej emot / Upp och ner inte mej emot
igår 16:47 IP: wAKCBxvZw
Köper gärna på mig fler till rabbaterat pris
Cortus Energy AB / Andre" var står det någonstans / Andre" var står det någonstans
igår 16:44 IP: wAKCBxvZw
Har varit inne på deras hemsida finns inte ett dugg om någonting eller någon uppdatering på måndag.
Cortus Energy AB / Herregud gnäll inte om ni förlorar pengar / Herregud gnäll inte om ni förlorar pengar
igår 16:38 IP: wAKCBxvZw
Är det korkaste jag varit med om handla huvudstupa utan något pm helt otrolig.
Ja önskar er en trevlig helg
Net Trading Group / Nu har jag tagit hem en bra vinst / Nu har jag tagit hem en bra vinst
igår 14:45 IP: wAKCBxvZw
tror inte den stiger så mycket mer och om så skulle vara har jag tjänat en bra slant.

Ha en fin helg alla
Redwood Pharma / Vi ser stor potential I forskningsbolaget Redwood Pharma / Vi ser stor potential I forskningsbolaget Redwood Pharma
igår 12:56 IP: wAKCBxvZw
som arbetar mot områden med stora medicinska behov. RP101 mot torra ögon har blockbusterpotential.
Vi inleder därför bevakning av Redwood Pharma med en riktkurs på 14 kr. I vårt mer optimistiska bull-scenario landar motiverat värde på 28 kr per aktie, och i det mer pessimistiska bear-scenariot är motsvarande siffra 7 kr per aktie. I januari har bolaget även annonserat att man har för avsikt att byta lista till Nasdaq First North.
Redwood Pharma / Nu kommer aktien att öka / Nu kommer aktien att öka
igår 09:49 IP: wAKCBxvZw
för på måndag börjar försäljningen an teckningsrätterna.
Lumito / Denna metod är helt unik / Denna metod är helt unik
igår 09:43 IP: wAKCBxvZw
synd att vi har haft eller har denna pandemi för annars hade Lumito redan varit igång med försäljningen av instrumentet för det behövs men kanske det så småningom lugnar ner sig på sjukhusen så personalen kan återgå till normala rutiner.
Zutec Holding / En del fondförvaltare har Zutex under lupen. / En del fondförvaltare har Zutex under lupen.
igår 09:15 IP: wAKCBxvZw
Bara en tidsfråga innan de investera i detta bolag.
Zutec Holding / Zutec har en intressant nisch i digitaliseringen i byggbranschen / Zutec har en intressant nisch i digitaliseringen i byggbranschen
igår 09:12 IP: wAKCBxvZw
och genombrottet närmar sig. Bolaget har dock mycket kvar att bevisa. Det tycker jag att de är på god väg att göra, det talar siffrorna om.
Zutec Holding / Zutex / Zutex
igår 09:05 IP: wAKCBxvZw
kommer att växa har enorm potential.
Net Trading Group / Det var inte då det var ett godisbolag det var efter / Det var inte då det var ett godisbolag det var efter
2021-01-21 14:46 IP: wAKCBxvZw
Jag hade kunnat sälja vid ca 0,58 men tänkte lite längre framåt och att den skulle hålla uppe sig eftersom jag också ser potential i denna men tji fick jag det är så många som säljer bara de får några kronor i vinst och tänker inte längre än näsan är lång.
Net Trading Group / Ja det är frågan hur länga man vågar sitta kvar / Ja det är frågan hur länga man vågar sitta kvar
2021-01-21 14:15 IP: wAKCBxvZw
har ett bra gav men varit med när den helt plötsligt sjönk som en gråsten och det vill jag inte. Väntar nog lite till men sen tar jag hem vinsten.
Gaming Corps / Undrar hur går det med Cathrina spelet / Undrar hur går det med Cathrina spelet
2021-01-21 09:51 IP: wAKCBxvZw
...
Three Gates / Delårsrapporten var väl så där / Delårsrapporten var väl så där
2021-01-20 11:28 IP: wAKCBxvZw
men jag tror att det blir bättre framöver. Här är en del av vad de skrev.

På koncernnivå belastas rörelseresultatet för tredje kvartalet av transaktions- och finansieringskostnader från förvärven av Tivola och Wordie. De finansiella kostnaderna omfattar en negativ valutaeffekt på ca 1,1 mkr på utestående betalningar i euro relaterade till Tivola-förvärvet.

Under perioden har vi konsoliderat tekniska system och mjukvara för att möjliggöra ett smidigt samarbete mellan koncernbolagen. Arbetet med det första gemensamma spelet Hidden Animal World, som utvecklas baserat på Three Gates Project Blue Book: Hidden Mysteries, men inriktat mot Tivola Games publik fortskrider. En större uppdatering av Wordie förbereds i Visby med sikte på början av 2021. Hos Tivola i Hamburg ligger fokus på de nya titlarna Animal World och Untamed, som förväntas lanseras i slutet av Q1 och slutet av Q2.
Redwood Pharma / Det är sista dag idag att handla om man vill vara med på emissionen. / Det är sista dag idag att handla om man vill vara med på emissionen.
2021-01-19 14:10 IP: wAKCBxvZw
..

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -