På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

Kendrick

Profilbeskrivning

Finns ingen profilbeskrivning
Senaste inlägg
Rubrik Forum Publicerat
Så spännande bolag Net Trading Group 21-01-22 21:13
Ja Net Trading Group 21-01-22 17:18
1/3 av floaten Net Trading Group 21-01-22 17:05
Ja väldigt spännande Net Trading Group 21-01-22 16:17
Dubbling av kursen nästa vecka? Net Trading Group 21-01-22 15:49
Ser bra ut tekniskt också. Nästa motstånd 0,95 Net Trading Group 21-01-22 15:05
Kurs i April inför lansering i Usa Net Trading Group 21-01-22 14:56
Svenskt EV-bolag lite över 60MSEK, har alla missat? Net Trading Group 21-01-22 14:46
20 kr kommer inte räcka Bayn Group 21-01-22 13:08
Äntligen, tack ava! Bayn Group 21-01-22 10:56
Ser bra ut Lucara Diamond Corp. 21-01-22 09:54
Lammen springer vargarna tar över Oasmia Pharmaceutical 21-01-21 21:27
Fint tryck i handeln! Spintso Int. 21-01-21 11:00
Håll i er! Spintso Int. 21-01-21 09:01
Senaste tiden Spintso Int. 21-01-21 08:54
1/79 »
Net Trading Group / Så spännande bolag / Så spännande bolag
igår 21:13 IP: yV1Xq5pc0
Lightcircle är ett av 300 bolag globalt som är inbjudna att delta i den exklusiva konferensen Start-up Grind Sillicon Valley i februari för att knyta band till partners och förbereda lansering i USA.

Redan i februari, stort för lilla NTG.

Bolaget har den första smarta stickkontakten för laddning av hybrid- och elbilar. Den gör vad laddningskablar och vanliga vägguttag inte klarar: Att koppla bort strömmen när enheten är fulladdad eller när ett fel upptäcks, vilket minskar risken för bränder och reducerar strömförbrukningen. Vanliga laddare förbrukar ström även när laddningen är klar, men KOKONG EV eliminerar denna passiva förbrukning. Smart, enkelt, säkert och hållbart. Förstår ni hur bra det är?

Det är en svindlande potential, man kan bli skrämd av veckans uppgång men titta istället på börsvärdet. Givetvis kommer det bli rätt stora svängningar i kursen, men att bolaget ska uppvärderas ordentligt är enligt mig.

Jag blir inte förvånad om vi ser en uppgång på flera hundra procent här över lite tid.

Produkten har till och med imponerat på Amazon i USA.

När bolaget väl tar sig in i USA, och får igång försäljningen ordentligt, varför skulle bolaget inte kunna värderas till 600 miljoner kronor? I mina öron låter det inte allt för osannolikt.

Det skulle innebära en 10x på investeringen från dagens nivå.

Låter kanske väldigt haussigt och det är inte meningen, men ju mer jag tänker på det desto mer tror jag på att det här kan bli hur bra som helst.

Ser redan fram emot måndag.

Trevlig helg alla ägare!
igår 17:18 IP: yV1Xq5pc0
Åtminstonde rätt givet till 0.90. Obefintligt motstånd upp dit. Med nyheter en bra bit över kronan.

Men som sagt, bara början på uppvärderingen. Kolla gränges och likande som gick 500-700 procent på ingenting, tror det kan bli liknande här fast skillnaden är att det inte är på luft!
igår 17:05 IP: yV1Xq5pc0
Är omsatt idag med en snittkurs på över 0.70 öre. Det kommer inte gå att hålla nere den här kursen länge till, trots veckans uppgång!
Net Trading Group / Ja väldigt spännande / Ja väldigt spännande
igår 16:17 IP: oyllLbJ8O
Jag tänker inte ligga utanför över helgen i all fall!

Blir att hålla ett bra tag, ser definitivt det som möjligt med kurser på 3-5 kr tills lanseringen i USA. Kommer säkert komma fler nyheter innan dess också
Net Trading Group / Dubbling av kursen nästa vecka? / Dubbling av kursen nästa vecka?
igår 15:49 IP: oyllLbJ8O
15 miljoner (!) aktier har bytt händer idag.
Intresset är onekligen stort, när folk också läser på under helgen så tror jag vi har en riktigt fin vecka framför oss!
Net Trading Group / Ser bra ut tekniskt också. Nästa motstånd 0,95 / Ser bra ut tekniskt också. Nästa motstånd 0,95
igår 15:05 IP: oyllLbJ8O
Det bryter vi troligtvis nästa vecka med tanke på omsättningen.

Ser väldigt bra ut både på kort och lång sikt.

Lycka till alla!
Net Trading Group / Kurs i April inför lansering i Usa / Kurs i April inför lansering i Usa
igår 14:56 IP: oyllLbJ8O
Vad är rimligt? 3-5 kr?
Net Trading Group / Svenskt EV-bolag lite över 60MSEK, har alla missat? / Svenskt EV-bolag lite över 60MSEK, har alla missat?
igår 14:46 IP: oyllLbJ8O
Oj vad den här kommer gå, troligtvis flera hundra procent redan under q1.
Jag försöker köpa varje dipp, har gått upp mycket i veckan men långt ifrån klar.

"Vi har en unik produkt och en story som till och med imponerat på Amazon USA. Deras algoritmer hade plockat upp att folk sökt, men att produkten inte fanns. Vi har produkten. År 2021 lanserar vi i USA."

Kommer bli gigantiskt detta
Bayn Group / :) / 20 kr kommer inte räcka
igår 13:08 IP: oyllLbJ8O
Get det någon vecka till, mycket spännande i år.
Gigantiskt tillväxt, lyssna på intervjun!
Bayn Group / Äntligen, tack ava! / Äntligen, tack ava!
igår 10:56 IP: oyllLbJ8O
Det här har man gått och väntat på, stått på sidlinjen ett tag och väntat på en sund rekyl för att köpa inför fortsatt uppgång. Det här blev bättre än jag trodde dock!

igår 09:54 IP: oyllLbJ8O
Upp och testa 6 kr idag kanske?
Oasmia Pharmaceutical / Lammen springer vargarna tar över / Lammen springer vargarna tar över
2021-01-21 21:27 IP: yV1Xq5pc0
Smart money investerar här när lammen säljer i panik.

Senaste månaderna är det väl AVA som sålt ut sig totalt medans större banker sugit upp era aktier hur billigt som helst.

Kursen återhämta sig innan stängning vilken tyder på rekyl uppåt imorgon. Skulle det gå ner pågrund av panikslagna sparare så kommer jag köpa mina första aktier här för första gången på väldigt länge.

Lycka till alla!
Spintso Int. / Fint tryck i handeln! / Fint tryck i handeln!
2021-01-21 11:00 IP: oyllLbJ8O
Grattis alla ägare!
Spintso Int. / Håll i er! / Håll i er!
2021-01-21 09:01 IP: oyllLbJ8O
Kan gå extremt fort i detta papper!
Spintso Int. / Glöm inte heller / Senaste tiden
2021-01-21 08:54 IP: oyllLbJ8O
Har flera småbolag dragit flera hundra procent på kort tid.
Kan det vara Spintso´s tur nu?

Tror Q1 kan bli magiskt för oss aktieägare!

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -