På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

FutureCapital

Profilbeskrivning

Finns ingen profilbeskrivning
Senaste inlägg
Rubrik Forum Publicerat
Kan inte göra annat än att hålla med... Arcane Crypto 21-09-23 14:49
Om det kommer riktigt bra pm... Respiratorius AB 21-09-22 18:04
Ser riktigt bra ut... Arcane Crypto 21-09-17 07:30
Det ska mycket till för att... Arcane Crypto 21-09-05 22:14
Du luktar allt annat än grönt... Arcane Crypto 21-09-01 19:04
Stänger vi blått idag?? Arcane Crypto 21-08-31 17:27
Hoppas att du förstår... Brighter AB 21-08-31 17:22
Skönt att BV ökar 10X förväntad inkomst. Brighter AB 21-08-31 17:13
Härligt och positivt inlägg... Arcane Crypto 21-08-31 16:32
Enligt mina analyser... Arcane Crypto 21-08-30 17:01
Spännande... Arcane Crypto 21-08-30 10:12
Har återigen över 10 mil AC aktier... Arcane Crypto 21-08-25 20:08
Som sagt... Arcane Crypto 21-08-21 08:25
Ser ut som att vi kommer gå ner mot... Dividend Sweden 21-08-19 18:50
Nu är det inte långt kvar... Arcane Crypto 21-08-19 17:33
1/42 »
Arcane Crypto / Kan inte göra annat än att hålla med... / Kan inte göra annat än att hålla med...
2021-09-23 14:49
Helt klart börsens mest spännande case enligt mig. Ligger tung med mina 10 miljoner aktier. Säljer hälften vid 0.5kr och låter resten vara fram till min pension om ca 9 år. Kommer det att gå bra? Jadå, väldigt mycket talar för det. Om ni tvekar, läs på!!
Respiratorius AB / Om det kommer riktigt bra pm... / Om det kommer riktigt bra pm...
2021-09-22 18:04
Kanske 80 öre håller som stöd, annars ligger Respen riktigt illa till. Luften har nog gått ur dem flesta då det verkligen inte blivit som det borde gällande förväntade budgivningen samt intressen från marknaden för Val001 m.m
Arcane Crypto / Wow / Ser riktigt bra ut...
2021-09-17 07:30
Företaget rullar i rätt riktning, med ständiga pm om överraskningar. Handel med 12miljoner aktier av 8 miljarder under hela torsdagen indikerar på att försäljningen är över och vid nästa goda nyhet kommer AC förmodligen att rusa mot en rättvis nivå inför vad framtiden har att erbjuda en uldklimp som denna.
Lycka till
Arcane Crypto / Det ska mycket till för att... / Det ska mycket till för att...
2021-09-05 22:14
Inte kursen ska stiga mot 45 öre under 2021, med tanke på företsgetsutvecklingen hitintills så finns det liksom inte några anledningar för misslyckande. AC växer sig starkare för varje dag. Längtar till nästa pm, då bokar jag ännu en resa med syftet att bibehålla min brutala mängd aktier. Men en liten rese-trade brukar man ju kunna ordna vid stark överreaktion.
Lycka till alla AC ägare, och ha en blå vecka!
Arcane Crypto / Du luktar allt annat än grönt... / Du luktar allt annat än grönt...
2021-09-01 19:04
Märkligt att du ställer frågan härinne om du undrar...
Det verkar bättre att ställa frågan till ledningen, om du är intresserad.
Jag tror att det enda du är intresserad av är att komma in något öre billigare.
Lycka till
Arcane Crypto / And / Stänger vi blått idag??
2021-08-31 17:27
Det vore ju skönt för att få tyst på alla nejsägande "storsparare" som har sålt av och vill in igen några ören billigare.
Brighter AB / hoppas att du.. / Hoppas att du förstår...
2021-08-31 17:22
Att det är helt galet att Brighter ligger över 1,35 öre. Det behövs så mycket mer än en kommun-lön uppdelad på fyra år för att få den här skutan på rätt köl igen.
Lycka till!
Brighter AB / Skönt att BV ökar 10X förväntad inkomst. / Skönt att BV ökar 10X förväntad inkomst.
2021-08-31 17:13
Det är vilda västern på riktigt, 1,1 miljoner under 4 år. Hoppas att ni förstår att det säkert kostar mer än det smakar med små inkomster. Dessa pengar motsvarar inte ens en kommunal lön enligt fackets normer. Vad yror ni denna tjänst kommer kosta för företaget att underhålla??
Förvänta er ingen kursrusning resten av veckan:-)
Arcane Crypto / Småspararna / Härligt och positivt inlägg...
2021-08-31 16:32
Jag skulle vilja att du mer nyanserat beskriver exakt vad du menar med "småsparare".
Är du en småsparare?
Annars vore det intressant att höra exakt vad som skiljer mellan dig och en "småsparare".
Dela gärna konkret fakta, så att man lättare kan förstå syftet med dina inlägg.
Låter liksom lite deppigt när du generaliserar en grupp individer utan närmare beskrivning om vad det innebär.
Tacksam för svar snarast:-)
Arcane Crypto / Enligt mina analyser... / Enligt mina analyser...
2021-08-30 17:01
Lär vi gå upp mot 0.45 öre innan året är slut. Jag har bara haft rätt 99% än så länge, alltså inget köpråd.
Nu kan resan börja, vart är Kebabis idag?
Arcane Crypto / Spännande... / Spännande...
2021-08-30 10:12
Enligt mina beräkningar är dagens lilla uppgång mer som en gnista från ett av de tändstift som finns i en stor V8 motor (Arcane Krypto).
När motorn är varmkörd och kraften från den kan utnyttjas till fullo kan samtliga hästkrafter från konstruktionen nyttjas, då blir det åka av, givetvis under förutsättningar att allt är korrekt monterat och föraren (Ledningen) gör en bra insatts.
So far, so good...
Arcane Crypto / Har återigen över 10 mil AC aktier... / Har återigen över 10 mil AC aktier...
2021-08-25 20:08
Man kan väl lungt säga att mina analyser stämt väldigt bra än sålänge. Jag påbörjade året med en mil aktier, som jag nu lyckats föröka till 10mil. Alltså ca 99% rätt i mina analyser, vilket skapat en ökning med 9 mil aktier. Sitter lungt i båten, och längtar till nästa gång AC stänger 42% ++. Men denna gång säljer jag inte.
Lycka till, och byt gärna namn Kebaben, annars är det svårt att ta dig på allvar.
Arcane Crypto / Som sagt... / Som sagt...
2021-08-21 08:25
Gapet är nu stängt, och det ser mycket ljust ut att vi stannar här fram till nästa PM av god karaktär, eller rykte. Om det händer bör 0.45 vara nästa gränspost inför ytterligare en rekyl. Det här bolaget kan nog förvåna många om saker fortsätter att skötas som det hitintills gjorts.
Lycka till mina små bankälskare...
Dividend Sweden / Ser ut som att vi kommer gå ner mot... / Ser ut som att vi kommer gå ner mot...
2021-08-19 18:50
1.8 kr igen för att se om motståndet håller där??
Lycka till
Arcane Crypto / Nu är det inte långt kvar... / Nu är det inte långt kvar...
2021-08-19 17:33
Tills gapet är täckt "enligt en verklighetsförankrad analys" och inte Investtech:s fantasier över potentiella nyheter, vilka är lika säkra som en lottorad gällande denna typ av bolag. Bör accelerera ordentligt vid PM av den goda modellen snart. Annars har man köpt grisen i säcken.
Lycka till!

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -